• Flunke­n
    Äldre 5 Jun 19:18
    4013 visningar
    8 svar
    8
    4013

    Onanera med banan

    Hej!

    Såg en video där en man onanerar med en urkramad banan (den är avkapad i ena änden och tömd på själva frukten)

    När han kommer i den så för han den till munnen och kramar ur den med bananpure blandat med egen sädesvätska!

    Låter skumt och äckligt men jag testade detta och är helt fast i det nu....!!

    Bara att handla rätt storlek och hyfsat mogen banan så går det jättebra!

    Till och med ljudet när jag för den fram och tillbaka låter som en äkta mus....

    Min fråga är hur ni andra tänker kring detta?

    Tycker ni att jag är lite knäpp?

    Onanerar rätt mycket dagligen och använder barbara dockor,dammsugare samt elektrisk massage i testiklar och prostata stimulering samtidigt!

    Hör av er angående vad ni tycker och tänker?

  • Svar på tråden Onanera med banan
  • Äldre 5 Jun 19:21
    #1

    Yepp - du är knäpp!! Det där är INTE normalt!

  • sexper­ten
    Äldre 24 Jun 23:11
    #2

    Låter ju inte helt osannolikt att det skulle kunna fungera, hade själv skippat sista biten med pure och sperma, men jag får nog gå och köpa mig en klase övermogna bananer och testa, låter som klassikern köttfärs i micron,

  • Flunke­n
    Äldre 4 Jul 07:46
    #3
    sexperten skrev 2015-06-24 23:11:26 följande:

    Låter ju inte helt osannolikt att det skulle kunna fungera, hade själv skippat sista biten med pure och sperma, men jag får nog gå och köpa mig en klase övermogna bananer och testa, låter som klassikern köttfärs i micron,


    Ja det har jag inte provat dock! Låter dyrt med köttfärs som går till spillo tycker jag...

    Medans mogna rejäla bananer går att ha med sig överallt!

    Brukar dra några varv med tejp runt bananen innan jag kör in kuken i den för att den ska hålla hela vägen
  • Äldre 4 Jul 08:46
    #4

    Har du provat melon? Om inte, gör det. Ta en sort med riktigt mycket kärnor i. Det ger extra sting.

  • Flunke­n
    Äldre 4 Jul 08:59
    #5
    Aikido skrev 2015-07-04 08:46:27 följande:

    Har du provat melon? Om inte, gör det. Ta en sort med riktigt mycket kärnor i. Det ger extra sting.


    Låter slaskigt och gott ska testa
  • Äldre 4 Jul 16:47
    #6
    Flunken skrev 2015-07-04 08:59:41 följande:
    Låter slaskigt och gott smile1.gif ska testa
    Kör den i micron först så det inte är kallt och otäckt. Gissar 20-30 minuter på full effekt kan vara lagom.
  • Äldre 4 Jul 17:34
    #7

    Vad du gör är nog helt upp till dig och särskilt om du är hemma. Finns nog värre saker än det där att oroa sig över.

  • Flunke­n
    Äldre 4 Jul 17:39
    #8
    Nyfikna72 skrev 2015-07-04 17:34:46 följande:

    Vad du gör är nog helt upp till dig och särskilt om du är hemma. Finns nog värre saker än det där att oroa sig över.


    Hemma? Nja... Jag använder bananen överallt i bilen på badstranden mm
Svar på tråden Onanera med banan