• Anonym (me)

    make i fängelse/häkte

    Mitt ex. Vi är fortfarande Gifta sitter häktad.. Vi Var ej tsm när han åkte in.. Har inte pratat med honom för får ej. Var vittne till det som hände. Vi har Barn ihop med. Jag saknar honom som fan för allt för att få träffa honom. Kan ej vänta till efter rättegången

  • Svar på tråden make i fängelse/häkte
  • Anonym (W)

    Det är synd om barn till kriminella losers och morsor som inte har förstånd till att lämna en kriminell loser och låta barnet växa upp med en sån far.

  • Anonym (P)
    Anonym (W) skrev 2015-06-07 21:35:54 följande:

    Det är synd om barn till kriminella losers och morsor som inte har förstånd till att lämna en kriminell loser och låta barnet växa upp med en sån far.


    Precis
  • Anonym (Samma här)
    Anonym (me) skrev 2015-06-07 21:26:03 följande:

    Mitt ex. Vi är fortfarande Gifta sitter häktad.. Vi Var ej tsm när han åkte in.. Har inte pratat med honom för får ej. Var vittne till det som hände. Vi har Barn ihop med. Jag saknar honom som fan för allt för att få träffa honom. Kan ej vänta till efter rättegången


    Jobbigt, är i samma sits. Vad vill du höra i slutändan? Alltså vill du vara med honom så att ut och kämpa om inte så tkr jag du ska försöka gå vidare sakta
  • Anonym (me)

    Ni vet inte varför han sitter häktad? Jag ursäktar inte hans beteende. Nej! Alla som kör.mot rött. Åker för fört är oxå kriminella! Vill bara Skriv av mig jag förstår alla påhopp.

  • Hobgoblin

    Har ju ingen aning om vad som hänt men... ska du lägga tid på någon som hamnar i fängelse när man har familj att ta hand om???
    Skulle dessutom brottet vara våldsrelaterat också.....
    Men har ju inte bakgrunden som sagt..

  • Anonym (Fia)
    Anonym (me) skrev 2015-06-07 21:42:18 följande:

    Ni vet inte varför han sitter häktad? Jag ursäktar inte hans beteende. Nej! Alla som kör.mot rött. Åker för fört är oxå kriminella! Vill bara Skriv av mig jag förstår alla påhopp.


    Man häktas inte för rödljuskörning...
  • Anonym (W)
    Anonym (me) skrev 2015-06-07 21:42:18 följande:

    Ni vet inte varför han sitter häktad? Jag ursäktar inte hans beteende. Nej! Alla som kör.mot rött. Åker för fört är oxå kriminella! Vill bara Skriv av mig jag förstår alla påhopp.


    Du bad mig utveckla, alltså gjorde jag det.

    Ta ditt ansvar som mamma och lämna sopan. Låt inte ditt barn växa upp med en sån pappa.
Svar på tråden make i fängelse/häkte