• E87
    Äldre 20 Jun 17:15
    19402 visningar
    262 svar
    262
    19402

    BIM 15-25 Juli 2015

    Nu är mensen äntligen över och ett första försök till syskon kan börja, som jag har längtat. ÄL runt 8/7 och BIM 20/7.

    Jag hoppas att fler med BIM under senare halvan an juli vill samlas här :) 

    Jag är 27 år, ny gift och har en dotter på 1,5 år.

    Välkommen hit :) 

  • Svar på tråden BIM 15-25 Juli 2015
  • Äldre 20 Jun 20:07
    #1

    Hej! Jag är 25 och min sambo är 30 och nu i juli blir vårt första försök:) har inga barn sedan tidigare..

    Bim 19juli :)

  • Äldre 20 Jun 23:03
    #2

    Äl 1/7 o bim 15e..första försöket med stickor ska det bli :) spännande. Inga barn sen tidigare.

  • Äldre 20 Jun 23:42
    #3

    Har BIM 18/7. Blir andra försöket att skapa första barnet. Så taggad! Och längtar då :) Vill optimera chanserna på något sätt men tycker så mycket talar för oss så vet inte vad man skulle kunna dra till med eller om man helt enkelt bara ska försöka vara avslappnad med det ;) är ingen brådska, gillar livet ändå,

    men längtar man så längtar man ju och då kan det inte ta sig snabbt nog...

  • Äldre 21 Jun 09:42
    #4

    Då hoppar jag med här:)
    Har ÄL 5/7 och bim 19/7
    Andra försöket för oss med att få ett första barn:)

  • E87
    Äldre 21 Jun 10:02
    #5

    Hej!

    Kul att fler har hittat hit:)

    När man väl har bestämt sig vill man ju helst att det ska ha tagit sig redan igår så väntan känns lång. Vi kommer inte använda ÄLtest eller något annat den här månaden utan bara köra på. När dottern blev till åt jag rosenrot den månaden men vet ju såklart inte om det va därför hon blev till. Tror jag ska ta det nästa månad om det inte tar sig. Hur gör ni andra med ÄLtest och annat?

  • Äldre 21 Jun 11:51
    #6
    E87 skrev 2015-06-21 10:02:27 följande:

    Hej!

    Kul att fler har hittat hit:)

    När man väl har bestämt sig vill man ju helst att det ska ha tagit sig redan igår så väntan känns lång. Vi kommer inte använda ÄLtest eller något annat den här månaden utan bara köra på. När dottern blev till åt jag rosenrot den månaden men vet ju såklart inte om det va därför hon blev till. Tror jag ska ta det nästa månad om det inte tar sig. Hur gör ni andra med ÄLtest och annat?


    Ja man blir ju otålig ganska fort:p
    Jag tog 1 ÄLtest förra månaden och kommer nog göra det denna gången också. Äter vitaminer för att kroppen ska må bra:) Ska nog testa Glandin som jag läst i någon annan tråd:)
  • E87
    Äldre 22 Jun 21:10
    #7
    NiHa skrev 2015-06-21 11:51:31 följande:
    Ja man blir ju otålig ganska fort:p
    Jag tog 1 ÄLtest förra månaden och kommer nog göra det denna gången också. Äter vitaminer för att kroppen ska må bra:) Ska nog testa Glandin som jag läst i någon annan tråd:)
    Vad är Glandin? :)
  • Äldre 22 Jun 21:14
    #8
    E87 skrev 2015-06-22 21:10:09 följande:
    Vad är Glandin? :)
    Gurkört och fettsyror:) Vet inte så mkt om det förutom att det är bra för kroppen:) Ska kolla upp lite mer innan jag börjar äta det:)
  • Äldre 22 Jun 22:05
    #9
    E87 skrev 2015-06-21 10:02:27 följande:

    Hej!

    Kul att fler har hittat hit:)

    När man väl har bestämt sig vill man ju helst att det ska ha tagit sig redan igår så väntan känns lång. Vi kommer inte använda ÄLtest eller något annat den här månaden utan bara köra på. När dottern blev till åt jag rosenrot den månaden men vet ju såklart inte om det va därför hon blev till. Tror jag ska ta det nästa månad om det inte tar sig. Hur gör ni andra med ÄLtest och annat?


    Hej!!
    Jag vet!! Aldrig har en månad gått så långsamt som nu. Vad gjorde man innan man bara tänkte på detta?
    Hur många försök tog det för er med din första?
  • Äldre 22 Jun 22:06
    #10

    Åj! Hoppade in utan att presentera mig :)
    33 år, andra försöket, första barnet, ÄL 6/7 BIM 17/7!

Svar på tråden BIM 15-25 Juli 2015