• Anonym (nyfikenvarjedag)

    Sugen på samma kön!

    Hej FL

    Jag är en kille som under längre tid inte kan sluta tänka på att leka lite med en annan kille!

    är det någon mer än jag som tänker på detta & kanske även någon som inte riktigt vet hur man ska ta steget ?

  • Svar på tråden Sugen på samma kön!
  • Anonym (Tjej)

    Liknande här förutom att jag är tjej och har kille. Inte sådan som många andra och bara tänder på idén att låta mig vara med en tjej. Nej, tvärtom här ska vi inte dela med oss. Jag hade bara uppmuntrat honom om det var tvärtom. Ibland känner jag att vi är för olika.

    Men även då jag faktiskt var singel var det svårt. Låg lite grann med en tjejkompis och det var så underbart bara att hon föredrog killar och jag var rädd att vara för på. Sedan dess och även innan har jag försökt flera gånger men det är sjukt svårt. Sen hör man alla andra som får andra tjejer fast de knappt bryr sig. Livet är inte rättvist. Ligger här och hållar på att avlida. Är så avundsjuk på min kille som får känna på bröst, stoppa in något i en våt gång... VILL också! Buhuuu.

  • Anonym (Samma)

    Jag har varit inne på det ett tag, fast från en mer bi-sexuell aspekt. Jag har väl lärt mig uppskatta en manskropp mer för vad den är och kan lättare se ur min flickväns synvinkel vad det är som är attraktivt. Samtidigt har jag fått försmak för diverse anala inspel på eget bevåg. Funkade ju skitbra och fattade lite "grejen" som homosexuella killar kanske tjötar om.

    Utöver allt det där har jag en extremt stor vilja av att bli avsugen. Det har satt griller i huvudet när det kommer till hur det kan vara på andra sidan, alltså den som suger av. Nyfikenheten gör ju att man vill prova.

    Dock vet jag att min "straight-het" är lite i överkant men jag tror nog att det finns ett litet litet intresse där någonstans. Hade t.ex. aldrig kunnat tänka mig bli avsugen av en kille eller sätta på en för den delen. Tänder för lite på snubbar för det. Men skulle nog kunna sätta upp på bucket-listen att suga av en snubbe bara för att se hur det är. Det ska nog till en hel del sprit för att faktiskt göra det dock.

  • Anonym (nyfikenvarjedag)

    det är hemskt att vilja något men inte veta hur man ska göra det till verklighet!
    för det är ju fortfarande ganska tabu!
    jag skulle aldrig få för mig att vara tillsammans med en av samma kön för det finns inga såna känslor men att få suga & gärna lite mer skulle vara så mysigt att få testa! :(

  • Ben66

    TS...titta runt på QX sidan.
    Det står att den är en gaysida, men det finns många sk binyfikna där.
    Rekomenderar dig att träffa den du vill suga innan för att lära känna hans personlighet. Känns det inte bra mellan er så ska du inte ta steget att göra något sexuellt.

  • Anonym (jo)

    Ja samma situation här. Har iofs redan varit med en kille i tonåren men nu är det längesen, skulle gärna prova det igen. Hur gammal är du TS?

  • Anonym (nyfikenvarjedag)

    har inte riktigt vågat titta på den hemsidan! men är den bra? tack för tipset iallafall!

    jag har 25 år gammal! :)

  • Anonym (jo)

    Om man har svårt att ta det första steget är nog det enklaste sättet att ta det med nån man känner. Du råkar inte ha nån i din omgivning som är bi/gay? Det kan ju iofs bli lite konstigt att göra det med en vän men det beror helt på behöver inte bli det heller.

  • Anonym (nyfikenvarjedag)

    jag har faktiskt tänkt på det & det skulle säkert funka, men hur frågar man en sån sak? :(

  • Anonym (jo)

    Vilket då, om de är bi? Eller om de vill ligga med dig?

    Om du vet att de är intresserade av killsex behöver det ju inte vara särskilt svårt. Typ 'Jo jag har varit nyfiken ett tag nu på att prova ha sex med en kille, du skulle inte vara intresserad?'. Det är iaf min uppfattning att killar generellt sett är betydligt mer OK med pang på rödbetan än kvinnor så tror inte du behöver krångla till det, vill han så vill han

  • Anonym (nyfikenvarjedag)

    haha liksom ta upp förslaget, jag är inte direkt blyg men det är en ganska ovanlig fråga! men jag ska försöka nästa gång jag är med dom! :) tack för tipset!

Svar på tråden Sugen på samma kön!