• Anonym (Ofta)

    Hur ofta gråter du?

    Svara ärligt.

  • Svar på tråden Hur ofta gråter du?
  • attid89

    Sen jag blev gravid - minst en gång om dagen. Det kan vara för att jag är ledsen, glad, kär, orolig, rörd... Ja, vad som helst! I vanliga fall gråter jag kanske i snitt en gång/veckan.

  • Nanotio

    Nästan varje dag skulle jag säga, men jag har varit en väldigt gråtig person i hela mitt liv.

  • 10oktober

    Kanske en-två gånger i månaden, oftast för att jag är arg och mitt i eller direkt efter en konflikt/gräl. Inte den sida av mig själv som jag är mest stolt över ;)

    Gillar inte att gråta inför andra, enbart min fästman får se det utan att jag skäms.

  • nokitus

    Ganska sällan. Kanske en gång i halvåret,., och då oftast om jag ser en sorglig film. Men jag har aldrig vari speciellt gråtig.

  • Anonym (Deprimerad)

    Gråter inte så ofta trots att jag är ledsen nästan jämnt. 

  • Anonym (aldrig)

    Typ aldrig. Minns inte när jag senast gråtit. Men det händer vid filmer eller böcker med gripande handling.

  • smulpaj01

    Så gott som aldrig! Har gråtit 2 gånger i vuxen ålder. När min bror och när min bästa vän/"syster" gått bort!

    Därav blir jag ofta förvånad när jag läser en del trådar här på fl. Verkar som att en del kvinnor grinar för minsta lilla och vore jag gift/sambo med en sån hade jag blivit galet irriterad och faktiskt gjort slut!

    Tramsigt och oattraktivt!

Svar på tråden Hur ofta gråter du?