• Anonym (Kli)
    Äldre 22 Jun 09:40
    6417 visningar
    41 svar
    41
    6417

    Rakning av partner

    Om din partner vill raka ditt underliv, hur tänker du?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Rakning av partner
  • Anonym (skönt­)
    Äldre 22 Jun 09:51
    #1

    O ja gärna. Men det brukar ju inte stanna med rakning. Efteråt så bara "måste" han ju smörja in o antungen slutar det med att han slickar mig till orgasm eller så blir det ett knull. Sedan gillar jag ju att visa mig för honom också o härligt att ligga där med särade ben o se hans lystna blickar.

  • Anonym (mera skönt)
    Äldre 22 Jun 09:55
    #2

    Samma här han rakar mig sen blir det knulla av. Han blir som en ny kuk i mig när jag är nyrakad får så sköna orgasmer då han rakar mig varannnan vecka .mmmm.

  • Anonym (Längt­ar!)
    Äldre 22 Jun 10:38
    #3

    Oja! Älskar när jag blir rakad! Inte bara för att det är porrigt utan för att jag tycker att det e fruktansvärt tråkigt att raka mig själv...

    Mitt x rakade mig jämt, skit smidigt ;)

    Måste fråga min partner om han vill raka mig ????????

  • Anonym (mera skönt)
    Äldre 22 Jun 10:42
    #4

    Klart han vill alla mina killar o 2 tjejer har älskat det.

  • Äldre 22 Jun 13:12
    #5

    "Kom inte i närheten" tänker jag då(och skulle tro att han fått en knäpp).


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Äldre 22 Jun 13:23
    #6

    Nej tack kan själv. Tror aldrig jag kommer lita på någon så mycket ever!

  • Äldre 24 Jun 23:57
    #7

    Nej. Jag skulle inte lita på någon med rakblad nära mina genitalier.

  • Anonym (Mjo.)
    Äldre 25 Jun 00:00
    #8

    Näe, jag litar inte på någon med rakblad nära mina privates.. :D
    Nä, men sen vaxar jag, så det är inte aktuellt heller. 
    Det blir lite dilemma nu när jag är gravid och verkligen skulle behöva hjälp där nere, men nej, inga rakblad i någon annans händer, tack. :D

  • Anonym (Tjej)
    Äldre 27 Jun 02:52
    #9

    Nope. Jag tyckte att det skulle vara lite hett tidigare och tog upp frågan med mitt ex om han ville raka mig någon gång men han tittade på mig som att jag vore en idiot och sade att det vore extremt avtändande. Så då tappade jag lusten för det ganska mycket.

  • Äldre 27 Jun 03:08
    #10

    Som man med skäggväxt utan dess like, så den dagen att nu ens flickvän tycker att här skall rakas f*tta så är hon i rätta händer.

    Själv har jag fått pungen rakad av ett ex och det gick bra, vad som fick mig att gå med på det? Ingen aning men ibland måste man leva farligt.


    If the brain were so simple that we could understand it, then we'd be so simple that we couldn't
Svar på tråden Rakning av partner