• Anonym (Lola)
    Äldre 22 Jun 18:34
    1882 visningar
    4 svar
    4
    1882

    Kvinna vad drömmer du om i hemlighet?

    Vad skulle du vilja att din man gjorde med dig som du inte vågar be om?

  • Svar på tråden Kvinna vad drömmer du om i hemlighet?
  • Äldre 22 Jun 18:38
    #1

    Har ingen man så jag gissar att jag inte behöver drömma i hemlighet då.


    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Anonym (Drömm­are)
    Äldre 5 Aug 12:21
    #2

    Dubble penetration

    Jag tror inte att han hade sagt nej men tycker att det är pinsamt att fråga.

  • Anonym (Hm..)
    Äldre 5 Aug 13:19
    #3

    Tror inte att det finns något som jag skulle vilja göra som vi inte redan har gjort. Det som inte är uppfyllt är en extra kille, vi har pratat om det men inte gjort det ännu, om det någonsin blir så. Vissa saker är bättre som fantasi kanske.

    Tråden gjorde mig lite glad eftersom jag har sett mina innersta önskningar bli verklighet men det finns säkert sånt jag inte har tänkt på.

  • Äldre 5 Aug 14:00
    #4

    Jag drömmer om och går igång av tanken på att ha trekant med min kille och någon av hans närmsta polare. Tanken av att bli knullad av både min kille och hans kompis samtidigt gör mig läskigt kåt... min kille i fittan och kompisen i rumpan. Och liksom veta hur de kanske snackar om det efteråt och att hans polare berättar för andra vad vi gjort och hur nice det var. Jag har hintat lite till killen om att det här är en återkommande fantasi men han verkar inte så taggad. Vi båda är sugna på en trekant, problemet är självklart att jag vill ha med en till kille och han med en till tjej, haha! Jag går öht inte igång på tjejer, har haft sex med en tjej förut och det var inte alls min grej. Utan jag vill ha kuk, kuk, kuk (haha). Men ja, vi får se om min fantasi någonsin går i uppfyllelse... Obestämd

Svar på tråden Kvinna vad drömmer du om i hemlighet?