• MissMf

    Kvinnokliniken/ gyn Linköping, hur?

    Kan man bara gå till gyn i linköping eller hur kan man få komma dit? Via akuten eller direkt dit? Tele tiderna va slut för dagen. Är gravid i v.8 och blöder. Blir knäpp av det :(

  • Svar på tråden Kvinnokliniken/ gyn Linköping, hur?
  • Min älskade dotter
    MissMf skrev 2015-06-23 09:50:34 följande:

    Kan man bara gå till gyn i linköping eller hur kan man få komma dit? Via akuten eller direkt dit? Tele tiderna va slut för dagen. Är gravid i v.8 och blöder. Blir knäpp av det :(


    Finns d inte någon gynakut där...? Som man kan nå dygnet runt
  • MissMf
    Min älskade dotter skrev 2015-06-23 10:04:47 följande:
    Finns d inte någon gynakut där...? Som man kan nå dygnet runt
    Ingen gynakut. Va där mitt i natten en gång o då gick vi via jourcentralen och sen akuten. Men har bestämt att jag ringer så fort det öppnar i morgon o hoppas man får en tid.
  • strawberri

    Jag är i v 15 och har blödningar till o från. Känns som jag har klippkort på kvinnoklinken på US :( det bästa är att söka genom akutmottagningen. Det gjorde jag sist jag åkte in. Började blöda igen nu i måndags och ringde i tisdags o fick en tid idag halv 4.

  • MissMf
    strawberri skrev 2015-07-02 11:33:48 följande:

    Jag är i v 15 och har blödningar till o från. Känns som jag har klippkort på kvinnoklinken på US :( det bästa är att söka genom akutmottagningen. Det gjorde jag sist jag åkte in. Började blöda igen nu i måndags och ringde i tisdags o fick en tid idag halv 4.


    Jag ringde på morgonen och fick tid samma dag förra onsdagen. Vi fick se ett litet hjärta :)
  • strawberri

    Va skönt! Jag va där idag och allt såg bra ut här med blödningarna kunde dom inte se var dom kommer ifrån dock :/ blöder du fortfarande?


    MissMf skrev 2015-07-02 12:34:54 följande:

    Jag ringde på morgonen och fick tid samma dag förra onsdagen. Vi fick se ett litet hjärta :)


  • MissMf
    strawberri skrev 2015-07-02 21:56:04 följande:

    Va skönt! Jag va där idag och allt såg bra ut här med blödningarna kunde dom inte se var dom kommer ifrån dock :/ blöder du fortfarande?


    Det kommer varannan vecka har jag kommit fram till :p börjar på kvällen/ natten och avtar på morgonen. Har pågått i 3 dagar dom andra gångerna så får se nu. Va blod i morse.
  • strawberri

    Jobbigt :( har i princip lika dant. Men verkar va vanligt så man får väl försöka att inte oroa sig men det är svårt!


    MissMf skrev 2015-07-03 01:05:08 följande:

    Det kommer varannan vecka har jag kommit fram till :p börjar på kvällen/ natten och avtar på morgonen. Har pågått i 3 dagar dom andra gångerna så får se nu. Va blod i morse.


Svar på tråden Kvinnokliniken/ gyn Linköping, hur?