• nean

    beräknad februari 2016

    Väntar vårt första barn i februari 2016. Någon mer som känner att tips och råd vore skönt?

  • Svar på tråden beräknad februari 2016
  • tjejen88

    Jag är 27 år, du?

    Känner inte av så mycket förutom att jag är på sånt jävla pisshumör, alla känslor på en och samma gång och trött som ett as... Du?

    :D

  • nean

    Du det är lugnt:) fyller 27 i augusti.

    Jag mår lite upp å ner. Mår bra men haft oerhört ont i bröst å mensvärk liknande känsla i magen. Igår mådde jag illa å kunde inte äta så mkt medans idag har jag ätit som en häst;)

    Är i 7+4 :)

  • maoliiin

    Hej, tänkte hoppa med här då jag letat efter en tråd där det handlar om första barnet :) Jag är också beräknad i februari med första barnet :) (förutom mina två änglabarn :))

  • tjejen88
    nean skrev 2015-06-24 22:11:41 följande:

    Du det är lugnt:) fyller 27 i augusti.

    Jag mår lite upp å ner. Mår bra men haft oerhört ont i bröst å mensvärk liknande känsla i magen. Igår mådde jag illa å kunde inte äta så mkt medans idag har jag ätit som en häst;)

    Är i 7+4 :)


    Hihi, ja, det går som sagt upp och ner...

    Jag är bara i 5+4

    Hade ni försökt länge innan ni blev gravida?!
  • tjejen88
    maoliiin skrev 2015-06-24 23:02:02 följande:

    Hej, tänkte hoppa med här då jag letat efter en tråd där det handlar om första barnet :) Jag är också beräknad i februari med första barnet :) (förutom mina två änglabarn :))


    Åh, vad kul! Grattis :)
    Hur gammal är du och i vilken vecka är du i?!
  • lillpalten

    Jag har också bf I februari :) första för oss med , spännande :) fyller 26 i oktober! Vore kul att följas åt när vi är nästan lika gamla/unga :)

Svar på tråden beräknad februari 2016