• Anonym (otrogen)

    Skulle ni kunna förlåta er man om han bett om ursäkt efter att haft sex med en ytlig tjejkompis?

    OM er man kom hem och berättade att han hade haft sex med en tjej han kände lite sedan tidigare, då han attraherades av henne och hon tog initiativ till sex och han ej kunde stoppa det hela. 
    Hade du då förlåtit din man om han bett om ursäkt och sagt att det är du som han älskar och bara såg chans till sex med sin sk.tjejkompis.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-06-26 19:16
    Hade det varit lättare att förlåta om ni hade barn tillsammans och gemensamma vänner, goda relationer inom släkterna m.m. ?

  • Svar på tråden Skulle ni kunna förlåta er man om han bett om ursäkt efter att haft sex med en ytlig tjejkompis?
  • Anonym (otrogen)
    Alvina skrev 2015-06-26 19:02:21 följande:

    Nej.


    Men om han verkligen förklarade att han nu ser ner på sin tjejkompis som tog initiativet till sex efter det som hände och köpte 1000 rosor till dig och gjorde allt för att du skulle förlåta?
  • Anonym (otrogen)
    Fiona M skrev 2015-06-26 19:06:55 följande:

    Nej.

    Vem vill ha en partner utan impulskontroll?


    Det sägs ju att män har svårt att stå emot frestelsen om en tjej eller gift kvinna vill ha sex. Är det så eller finns det gifta män som kan stå emot?
  • Anonym (otrogen)
    Anonym (s) skrev 2015-06-26 19:11:55 följande:

    aldrig i livet.
    jag förtjänar bättre.


    Även om ni hade barn tillsammans och gemensamma vänner, goda relationer inom släkterna m.m. ?
  • Haskel

    I själv verket hade de absolut flest förlåtit, försökt förlåta detta.

    FL-medlemmar är ABSOLUT INTE en bra jämförelse med människor generellt.

  • Anonym (s)
    Anonym (otrogen) skrev 2015-06-26 19:14:00 följande:
    Även om ni hade barn tillsammans och gemensamma vänner, goda relationer inom släkterna m.m. ?
    Det spelar ingen roll. Eller det BÖR inte göra det.
    Vännerna kan jag träffa själv även om de är vänner med exet samtidigt, och är man normalt funtade kan man väl träffa även ex-partnerns släkt även i fortsättningen om man nu har bra relation.
  • Anonym (otrogen)
    Haskel skrev 2015-06-26 19:17:41 följande:

    I själv verket hade de absolut flest förlåtit, försökt förlåta detta.

    FL-medlemmar är ABSOLUT INTE en bra jämförelse med människor generellt.


    Vad menar du??
  • EnGladPingvin

    Nej och den förklaringen hade bara gjort det värre. Att försöka skylla sitt handlande på tjejen och säga att han ser ner på henne hade fått mig att se ner på honom. Att försöka köpa min förlåtelse med blommor hade han inte kommit någonstans med. Enda sättet som fått mig att överväga att förlåta skulle vara om han tog fullt ansvar för sitt handlande. Det hade ändå tagit tid och mycket arbete för att hitta tillbaka, men då kanske jag hade kunnat överväga det.

Svar på tråden Skulle ni kunna förlåta er man om han bett om ursäkt efter att haft sex med en ytlig tjejkompis?