• Anonym (Arg)

    Häxan gråter

    Har köpt min son en ny fin jacka från fjällräven för 1500:- och ungens förbannat korkade mormor får för sig att låta sonen hjälpa till att måla fönster vilket slutar med att ena ärmen är helt röd och jackan är totalförstörd.

    Ber kärringen beställa en ny jacka och hon säger att hon inte har råd med att hon kan köpa en billig Lindex jacka istället. För det första så hade hon inte fått tillåtelse att måla med sonen och för det andra förstör man något så ersätter man det.

    Just nu är hon totalförbjuden att träffa mina barn!

  • Svar på tråden Häxan gråter
  • Anonym (Sol)

    Gå ut och njut av vädret istället för att försöka skapa diskussioner.

  • Kriya

    Jättetrist med jackan naturligtvis. Dock är det lika mycket barnen du straffar som mormor om de inte ska få ses pga jackan. 

  • Anonym (hahah)

    haha jisses dagis fasoner, palla förstöra familje förhållanden för en jävla jacka. bra jobbat SkålFlört

  • LaLola

    Det var en himmelens dyr sommarjacka till ett barn...

    Jag hajar dock inte varför barnen ska straffas?

  • Nice nine

    Hahaha är detta på riktigt? Mer som ett skämt...herregud det är bara en jacka...skulle aldrig ens få för mig att be barnens mormor att betala för jackan och skulle aldrig straffa mormor och barn för lite färg

  • Inte jag

    Varför sa du inte till DITT barn att vara försiktig med jackan och ta av den om man gör något som riskerar att förstöra som tex med färg? Det är ditt ansvar oavsett om det hände hos dig eller hos din mamma. Varför skickade du med honom jackan överhuvudtaget?

  • FIame

    Färg på ärmen har ju inte förstört jackan. Bara doppa andra ärmen också så det blir symetriskt. En ny trend.

Svar på tråden Häxan gråter