• ametisten

    Storkonsument av MOP schampo och balsam - var jan jag köpa dessa billigt?

    Hej,

    Jag är en storkonsument av MOP C-System schampo och balsam.

    Vanligtvis köper jag dessa produkter hos min frisör, men det blir ju rätt dyrt i längden iom att jag gör av med rätt mycket, så jag tänkte försöka hitta någon bra site där jag kan köpa dessa billigt.

    Jag har googlat lite, men på många av de utländska siterna så levererar de inte till Sverige, eller så var det väldigt hög leveransavgift. Generellt så är de siter jag hittat inte så mycket billigare än att köpa hos frissan, så jag kan inte ha hittat rätt site på nätet....!?

    Vet någon här var jag kan köpa dessa produkter billigast?

    De produkter jag använder mest är följande:

    www.amazon.co.uk/Modern-Organic-Products-Hydrating-Replenishment/dp/B0002Z0OCM/ref=pd_sim_194_4&refRID=1WSNZ7AQ843K1TJ2GCMP

    www.amazon.co.uk/MOP-C-System-Hydrating-Conditioner-300ml/dp/B000H30ESI/ref=sr_1_1&ie=UTF8&qid=1435444259&sr=1-1&keywords=Mop+conditioner

    www.amazon.co.uk/MOP-Firm-Finish-Strong-Spray/dp/B000GX570O/ref=sr_1_2&ie=UTF8&qid=1435444993&sr=1-2&keywords=Mop+spray

    Tack på förhand!

  • Svar på tråden Storkonsument av MOP schampo och balsam - var jan jag köpa dessa billigt?
  • ametisten

    Hej,

    Feelunique hade balsamet, men inte schampo och spray och lookfantastic hade inget :(

    Balsamet hos feelunique var fortfarande i samma prisnivå som hos min frissa....

Svar på tråden Storkonsument av MOP schampo och balsam - var jan jag köpa dessa billigt?