• Äldre 28 Jun 09:28
    58604 visningar
    190 svar
    +3
    190
    58604

    Så kåt

    Sitter med ett praktfullt stånd och är kåt. Sommar o varmt, poolen bada naken och sola utan kläder. Allt vore bra om hon inte var så ointresserad. Fantiserar om att se henne knulla med en eller flera eller tillfredsställa sig själv framför mig med enorma orgasmer. Ska försöka hålla mig tills ikväll innan jag runkar.

  • Svar på tråden Så kåt
  • Ben66
    Äldre 28 Jun 10:51
    #1
    6forfun skrev 2015-06-28 09:28:30 följande:

    Sitter med ett praktfullt stånd och är kåt. Sommar o varmt, poolen bada naken och sola utan kläder. Allt vore bra om hon inte var så ointresserad. Fantiserar om att se henne knulla med en eller flera eller tillfredsställa sig själv framför mig med enorma orgasmer. Ska försöka hålla mig tills ikväll innan jag runkar.


    Har du tagit upp din fantasi med henne?
    Jag hoppas att du får henne intreserad och du får ett jävligt skönt sexliv.
    Det är fan inte roligt att bara fantisera och runka.

    Ha en fin sommar vid poolen Solig
  • Äldre 29 Jun 09:11
    #2
    +1

    Tog upp det förra sommaren och hon lyssnade och verkade tända på idén men så när jag tog upp det igen senare backade hon och blev sur. Hon har sällan tagit initiativet så jag får väl försöka hitta någon eller några att bjuda hem som var villig att förföra henne. Tanken att komma på dom och få titta på en stund för att sedan va med eller att runka och spruta över henne gör mig jätte kåt.
    Ha en skön sommar själv.

  • Anonym (fanta­sia)
    Äldre 29 Jun 19:06
    #3

    Brukar titta på screw my wife ibland och speciellt där en man tittar på och runkar. önskar uppleva det nån gång.

  • Äldre 5 Jul 00:13
    #4

    Dina tankar är häftiga, hoppas att du får med henne på idén för jag kan intyga att det är en höjdare. Att bli knullad och samtidigt se en annan kille som runkar sidan om, då är man verkligen i centrum!

  • Äldre 5 Jul 00:15
    #5
    Pussan skrev 2015-07-05 00:13:20 följande:
    Dina tankar är häftiga, hoppas att du får med henne på idén för jag kan intyga att det är en höjdare. Att bli knullad och samtidigt se en annan kille som runkar sidan om, då är man verkligen i centrum!
    Bara en kille som runkar, nä jag vill då ha många fler som runkar om jag nu ändå skall leva ut den sidan av mig själv
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Äldre 5 Jul 00:19
    #6
    HäckHäxan skrev 2015-07-05 00:15:26 följande:
    Bara en kille som runkar, nä jag vill då ha många fler som runkar om jag nu ändå skall leva ut den sidan av mig själv
    Ja gärna flera så klart, men en (min Lover!) är också bra för mig.
  • Äldre 5 Jul 00:20
    #7

    Ju fler desto roligare. Ville hon bli påsatt av fler eller ha fler som runkade så ok.för mig. Bara jag fick se henne få så mycket kuk hon ville.

  • Äldre 5 Jul 00:21
    #8
    Pussan skrev 2015-07-05 00:19:19 följande:
    Ja gärna flera så klart, men en (min Lover!) är också bra för mig.
    Bra det =)
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Äldre 5 Jul 00:28
    #9
    6forfun skrev 2015-07-05 00:20:23 följande:

    Ju fler desto roligare. Ville hon bli påsatt av fler eller ha fler som runkade så ok.för mig. Bara jag fick se henne få så mycket kuk hon ville.


    Härlig inställning!
  • Äldre 5 Jul 07:45
    #10
    HäckHäxan skrev 2015-07-05 00:15:26 följande:

    Bara en kille som runkar, nä jag vill då ha många fler som runkar om jag nu ändå skall leva ut den sidan av mig själv


    vill du att dom sprutar på dej eller är det synen av alla som runkar som är häftig
Svar på tråden Så kåt