• Anonym (Bitterkärring)

    Hund attackera mitt barn

    Är så j!!la förbannad att jag kokar över snart!!

    Min mormor och morfar och deras hund är här på besök just nu, sonen

    Lekte på gräsmattan och vi stod och fixade med paviljongen allihop.

    Rätt som det är hör vi hundfan morra, hann inte mer än vända ryggen när jag ser

    Att han är fullt upptagen med att nafsa och riva min son!!! Det är inte första gången han anföll vår son/ andra barn och människor!!

    Och så ställer sig min morfar och säger att det är SYND om hund jäveln som borde avlivas!!!!

    Kommer aldrig besöka dom mer och dom är inte välkomna hos oss med sin hund!! ????

  • Svar på tråden Hund attackera mitt barn
  • taquine

    Konstruktivt språk du använder..  Nu känner jag varken din son eller hunden men är du helt säker att  sonen inte börjat jävlas med hunden? Inte för ovanligt tyvärr. Även hundar kan få nog..Eller han kanske är en sådan där liten ängel som alla andra barn när det kommer till djur.Drömmer


    Goodness me
  • Anonym (?!?!?)

    Be dom åka hem och säg att dom från och med nu inte är välkomna hem till er om hunden är med. Vadå bet och rev? Fick sonen skador? Hur gammalt är barnet?

  • Anonym (?)

    Varför har ni dem tillsammans då om hunden gjort så förut med? 

  • Anonym (Bitterkärring)

    Han är precis ett år fyllda så jag tror inte att han medvetet skulle jävlas med hunden. De va inte tillsammans hunden och sonen de satt på varsin ände av gräsmattan..

  • Anonym (OJ)

     Det är inte första gången han anföll vår son/ andra barn och människor!!

    Och du låter ändå sonen vara med hunden obevakad? Jag tycker inte det är ditt fel att hunden angrep ditt barn, men hur tänker du när du utsätter ditt barn för denna hund?

  • Anonym (Bitterkärring)

    Barnet och hunden var inte tillsammans, de satt långt ifrån varandra. Han fick stora rivmärken på huvudet och blev nafsad på örat, inga direkta skador mer än rivmärken..

  • Anonym (?)
    Anonym (Bitterkärring) skrev 2015-06-28 18:04:24 följande:

    Han är precis ett år fyllda så jag tror inte att han medvetet skulle jävlas med hunden. De va inte tillsammans hunden och sonen de satt på varsin ände av gräsmattan..


    Låter ju som en riktig best till vovve som kan bitas från andra sidan gräsmattan 
  • Anonym (?!?!?)
    taquine skrev 2015-06-28 17:56:52 följande:

    Konstruktivt språk du använder..  Nu känner jag varken din son eller hunden men är du helt säker att  sonen inte börjat jävlas med hunden? Inte för ovanligt tyvärr. Även hundar kan få nog..Eller han kanske är en sådan där liten ängel som alla andra barn när det kommer till djur.Drömmer


    Goodness me
    Så du tror inte det finns barn som är snälla med djur eller? Min 2åring 4åring 7åring och 8åring har ALDRIG behandlat ett djur illa. Dom klappar snällt till och med 2åringen.
  • Anonym (OJ)
    Anonym (Bitterkärring) skrev 2015-06-28 18:04:24 följande:

    Han är precis ett år fyllda så jag tror inte att han medvetet skulle jävlas med hunden. De va inte tillsammans hunden och sonen de satt på varsin ände av gräsmattan..


    Och ändå märker du inte att hunden kommer fram till barnet?

    Nej, en 1-åring jävlas inte medvetet med en hund, men fattar inte heller att hunden kan bli aggressiv av barnets beteende.
  • HäckHäxan

    Men vad tänker du med, hunden har flugit på din son som är drygt ett år förut och du tillåter att den jävla hunden är lös på gräsmattan ihop med din son? Vad är det för fel på dig????

    Är du inte mer rädd om ditt barn än sådär?

    I min värld tvingar man gäster att ha sina hundar kopplade om de har för vana att attackera andra, djur som barn som bollar. Kan hunden inte uppföra sig så får den vackert sitta vid matte eller husse i koppel. Då kan man enkelt ha koll på barn och hund.

    Jag som har en hund som är van vid både barn och katter och kaninen, sätter ändå min hund bakom galler när andra barn är här, för de i sin tur är inte vana vid hundar, detta gör jag för min hunds skull och för allas skull, då behöver ingen oroa sig för ett skit helt enkelt. Tar jag med min hund någonstans så skall min hund ligga på den plats jag ger henne och platsar henne på. Inte ränna runt i folks hem och tugga på deras barn eller djur eller möbler eller vad fan som liksom. Kan hunden inte uppföra sig, ja då får man vackert lämna sin hund hemma. Att ta med sin hund hem till folk är ingen rättighet man har liksom.


    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
Svar på tråden Hund attackera mitt barn