• Anonym (Kaffedraken)

    Nu gjorde han bort sig!

    Är gravid i v 22 och har jäkligt ont av foglossning. När jag tog upp det med min man och sa att jag måste gå o lägga mig för att orka svarade han " men jag tvångsmatade dig inte med min sperma!!". Hur elak får man vara? Hur empatilös? Är så chockad, trodde aldrig en man kunde säga en sån sak till sin gravida kvinna!

  • Svar på tråden Nu gjorde han bort sig!
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Kitty) skrev 2015-06-29 23:13:42 följande:

    Slå honom på käften, på riktigt!


    Ja, det är ju jävligt svårt att slå någon på låtsas.
  • Anonym (Kaffedraken)

    Beror lite på när du började gnälla.. Har märkt att vissa kvinnor börjar typ innan dom ens har plusat pipa över gravsymptom o har det sååååå jobbigt. Alla ska tassa på tå för dessa prinsessor för dom är faktiskt gravida o ingen har någonsin haft det så jobbigt som dom. Passar det inte in på dig så var det rätt ruttet sagt

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Beror på) skrev 2015-06-30 00:42:24 följande:

    Beror lite på när du började gnälla.. Har märkt att vissa kvinnor börjar typ innan dom ens har plusat pipa över gravsymptom o har det sååååå jobbigt. Alla ska tassa på tå för dessa prinsessor för dom är faktiskt gravida o ingen har någonsin haft det så jobbigt som dom. Passar det inte in på dig så var det rätt ruttet sagt smile4.gif


    Här är en som har stora brister ang graviditeter. Tex foglossning är hormonrelaterat och kan starta mycket tidigt i graviditeten. Vissa som varit gravida tidigare kan få foglossning så fort graviditetshormonet börjar stiga i kroppen dvs innan de ens plussat.
Svar på tråden Nu gjorde han bort sig!