• Anonym (fitta)

    visa fittan

    hade inga trosor på mig på krogen förra helgen, hade kortkort och råka visa fittan för några stycken, brukar det hända att ni råkar göra något sånt på krogen?

  • Svar på tråden visa fittan
  • Anonym (aldrig)

    Hahahaha, nej, så äcklig är inte jag!

    Jag är en kvinna med klass och stil.

  • Anonym (anna)

    Varför skulle jag vilja visa upp den på krogen?

  • HäckHäxan

    Nej det brukar inte hända att jag råkar ta på en för kort kjol och flasha fittan Drömmer


    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • taquine

    Samma lille pöjk som skrev visa pattarna tråden Det är kanonväder idag ju ,ut med dig i solen!!
    Mvh tant Taquine Cool


    Goodness me
  • Aikido

    Nej men så är jag ju man.

    Hur råkar man visa fittan? Lägger man sig på rygg på bardisken och plockar jordnötter med tårna?

  • Zarch

    Jo varje dag, brukar dessutom placera SL-kortet mellan skinkorna och hoppa upp och scanna av kortet när jag kliver på bussen. Sedan får vi inte glömma att jag varje dag går och lägger mig naken i charkdisken på lokala ICA:t heller, brukar alltid vinka till grannen och be henne komma och skeda med mig och högrevet när hon ändå hade vägarna förbi.

    Jättekul, nej! Men det är ungefär på den nivån det är på dessa sextrådar numera.

  • taquine
    Zarch skrev 2015-06-30 15:28:13 följande:

    Jo varje dag, brukar dessutom placera SL-kortet mellan skinkorna och hoppa upp och scanna av kortet när jag kliver på bussen. Sedan får vi inte glömma att jag varje dag går och lägger mig naken i charkdisken på lokala ICA:t heller, brukar alltid vinka till grannen och be henne komma och skeda med mig och högrevet när hon ändå hade vägarna förbi.

    Jättekul, nej! Men det är ungefär på den nivån det är på dessa sextrådar numera.


    Instämmer till hundra ! Känner nästan hur hjärnan dräneras ..Måste vara något självskadebeteende att man likt förbannat ska in här 
    Det du skrev var kul i varje fall  
    Goodness me
  • HäckHäxan
    Zarch skrev 2015-06-30 15:28:13 följande:
    Jo varje dag, brukar dessutom placera SL-kortet mellan skinkorna och hoppa upp och scanna av kortet när jag kliver på bussen. Sedan får vi inte glömma att jag varje dag går och lägger mig naken i charkdisken på lokala ICA:t heller, brukar alltid vinka till grannen och be henne komma och skeda med mig och högrevet när hon ändå hade vägarna förbi.

    Jättekul, nej! Men det är ungefär på den nivån det är på dessa sextrådar numera.
    hahahah fan vad het du är ändå som fixar charkdisken, jag fryser bara jag går in på mejeriavdelningen påklädd liksom
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Zarch
    taquine skrev 2015-06-30 15:38:04 följande:

    Instämmer till hundra ! Känner nästan hur hjärnan dräneras ..Måste vara något självskadebeteende att man likt förbannat ska in här 

    Det du skrev var kul i varje fall  


    Och jag som känner mig skitsur idag.

    Men på riktigt, vad är det för fråga egentligen? Och ännu värre, kan någon ens svara seriöst på det? Nu fattar man ju att det är en liten pojke som endast har sugit på mammas tutte som har skrivit tråden, men ändå.
    HäckHäxan skrev 2015-06-30 15:40:05 följande:

    hahahah fan vad het du är ändå som fixar charkdisken, jag fryser bara jag går in på mejeriavdelningen påklädd liksom


    Hehe, nä fy fasen va hemskt. Men för några mille kan man ju göra det.
  • HäckHäxan
    Zarch skrev 2015-06-30 15:46:20 följande:
    Och jag som känner mig skitsur idag. smile2.gif

    Men på riktigt, vad är det för fråga egentligen? Och ännu värre, kan någon ens svara seriöst på det? Nu fattar man ju att det är en liten pojke som endast har sugit på mammas tutte som har skrivit tråden, men ändå.

    Hehe, nä fy fasen va hemskt. Men för några mille kan man ju göra det. smile1.gif
    För några mille hade jag gärna skedat högrev en hel dag om så är, helt klart värt det!
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Zarch
    HäckHäxan skrev 2015-06-30 16:00:47 följande:

    För några mille hade jag gärna skedat högrev en hel dag om så är, helt klart värt det!


    Ja men visst kan det vara värt det, kan man t o m stå ut med en natt eller två på hispan och lite dagsböter.
  • HäckHäxan
    Zarch skrev 2015-06-30 16:11:46 följande:
    Ja men visst kan det vara värt det, kan man t o m stå ut med en natt eller två på hispan och lite dagsböter. smile1.gif
    Ja lätt också, en värmedyna efteråt hade ju känts som en bra ide, tror den där kylan når i märgen till slut, lite som en vinter på västkusten.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Smecker

    Jag skulle känna mig oerhört ofredad om någon random okänd kvinna oönskat (vilket det per definition är om det är en random okänd kvinna) flashade fittan för mig. Det är en jävla tur att det aldrig händer mig i riktiga livet.


    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (man)

    Ja, det händer mig dagligen, jag brukar dra visa-kortet i skåran för visa min uppskattning.

  • Anonym (anonym)

    Gör så när vädret tillåter eftersom det är nyttigt att lufta.

  • Pentra
    Zarch skrev 2015-06-30 15:28:13 följande:
    Jo varje dag, brukar dessutom placera SL-kortet mellan skinkorna och hoppa upp och scanna av kortet när jag kliver på bussen. Sedan får vi inte glömma att jag varje dag går och lägger mig naken i charkdisken på lokala ICA:t heller, brukar alltid vinka till grannen och be henne komma och skeda med mig och högrevet när hon ändå hade vägarna förbi. Jättekul, nej! Men det är ungefär på den nivån det är på dessa sextrådar numera.

    Sitter i soffan med diverse magplågor och typ foglossning, men det här suveränt härliga svaret piggar verkligen upp. ... Hälsningar, Pentra
Svar på tråden visa fittan