• Anonym (?)

    positivt graviditetstest igår och idag var det negativt?

    Testade igår med digital positivt och idag neg med testlagrets stav

    Har blött lite grann till och från

  • Svar på tråden positivt graviditetstest igår och idag var det negativt?
  • Olympia
    Anonym (?) skrev 2015-06-30 13:27:56 följande:

    Testade igår med digital positivt och idag neg med testlagrets stav

    Har blött lite grann till och från


    Har du någon fråga eller är det något du vill diskutera?
  • Anonym (?)

    Jag undrar lite om någon haft samma problem

  • V79

    Har haft så och då fick jag tyvärr missfall, jag använde dock bara cb både vanliga och digitala som båda visade positivt och vanliga cb efter nån dag blev svagare och sedan började jag blöda. Nu behöver det inte vara så att du får missfall, tycker testlagrets stickor blivit så mycket sämre, visare senare eller spökstreck. Testa med cb antingen digitala eller vanliga ifall du inte blöder med och börjar du blöda mer så vänta en vecka innan du testar igen.

  • Anonym (?)

    Ja jag får göra ett till idag får vi se

    Jag vågar inte efter dom negativa igår:(

    Har ju inte blött så mycket så de kan va ett mf tycker ja:(:/

  • enplattspåjorden

    Testa alltid med samma märke!

    Testade pos (tydligt) med cb, ett par dagar efter väldigt svagt med RFSU, dagen efter ännu svagare med RFSU.

    En del störtblödningar. Var tok säker på tidigt MF!

    Tog ett test, cb, en vecka efter sista RFSU, så jag fick en till blödning och det bara kändes konstigt. Sändtagare positivt resultat det kan bli.

    Mycket riktigt är jag gravid i vecka 23 nu.

  • Anonym (?)

    Du ger mig hopp:)

    Jag sparade morgon urin idag men glömde ställa f3 i kylen...kan jag inte använda de sen då när apoteket öppnar??:/

  • Anonym (?)

    Du ger mig hopp:)

    Jag sparade morgon urin idag men glömde ställa f3 i kylen...kan jag inte använda de sen då när apoteket öppnar??:/

  • enplattspåjorden
    Anonym (?) skrev 2015-07-01 07:58:16 följande:

    Du ger mig hopp:)

    Jag sparade morgon urin idag men glömde ställa f3 i kylen...kan jag inte använda de sen då när apoteket öppnar??:/


    Det vet jag tyvärr inte.. Men att urinprov ska stå i kyl beror väl mest på att bakterier ej ska växa till sig om det finns sådana tror jag?

    Ingen aning.. Men mest tillförlitligt resultat får du nog om
    Du testar i morgon med nytt morgon urin, alternativt håller dig 4 timmar och sen testar. Efter bim ska det ju gå lika bra oavsett tid på dygnet ju.
  • Anonym (?)

    Nu har jag köpt ett vanligt cb och ska hem och resta snart då de e 4 timmar sedan ja kissade

  • Anonym (?)


    Svagt pos med cb precis:/

    Va fan e detta:/ tvär neg med testlagrets stavar igår och 2 pos i förrgår
Svar på tråden positivt graviditetstest igår och idag var det negativt?