• Freya1

    Någon mer gravid i Gbg?

    Någon mer ung o gravid här som bor i närheten av Gbg ? Och kanske vill följas åt o ta en fika eller nått ??:)

    Är själv i v.25+0 så bf 12 oktober, är 21 år o bor tillsammans med min sambo :) har inte så många nära vänner som är gravida så hade vart roligt att hitta någon här kanske :)

  • Svar på tråden Någon mer gravid i Gbg?
  • Modesty

    Grattis! :)

    Jag bor lite utanför Gbg men är nog inte så ung längre tyvärr, trots att jag känner mig det, är 28.

  • Larjen

    Här har vi en till :) ! Är nu inne i vecka 32 nu. Så här börjar de närma sig :) Är 25 ..

  • BlåSocker

    Jag är gravid i vecka 17 med första barnet. Bör för dagen i Mölndal men kommer efter sommaren flytta söder ut men jobba kvar i Gbg. Jag är 27år

  • #ralf

    Hej på er!'
    ja, hur mår ni? jag mår bra så länge jag slipper vara ute i värmen :)
    är det nån som har badat i/nära Göteborg idag?

  • Modesty
    #ralf skrev 2015-07-03 13:25:46 följande:

    Hej på er!'

    ja, hur mår ni? jag mår bra så länge jag slipper vara ute i värmen :)

    är det nån som har badat i/nära Göteborg idag?


    Är det tillräckligt varmt i vattnet än? Har du badat i år? Har lust att slänga mig i Aspen när jag blir för varm men är rädd att bebisen kanske blir kall.
  • #ralf
    Modesty skrev 2015-07-03 13:48:56 följande:
    Är det tillräckligt varmt i vattnet än? Har du badat i år? Har lust att slänga mig i Aspen när jag blir för varm men är rädd att bebisen kanske blir kall.
    jag har badat , men det var i April efter en vandring... tror inte att vattnet är särskilt varmt ännu. som jag förstått så ska snabbdopp vara okej ändå, bebis ska ligga skyddad av kroppsvärme osv...
    Aspen är fint :)
Svar på tråden Någon mer gravid i Gbg?