• Burnin­gSpear
    Äldre 1 Jul 05:28
    3404 visningar
    31 svar
    31
    3404

    Kvinnor, er syn på detta?

    När du var i mitten av tonåren, säg 15 år.

    Hade du då kunnat haft sex med en man som var 40?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinnor, er syn på detta?
  • Anonym (Fel)
    Äldre 1 Jul 09:10
    #1

    Har ingen betydelse. Det är fel fel fel.

  • Anonym (Nej)
    Äldre 1 Jul 11:02
    #2

    Absolut inte. Hade kräkts i en vecka minst. Min egen mamma var 35 år när jag var 15...

  • Äldre 1 Jul 11:29
    #3

    En herre som antagligen är 40 + borde inte ens bry sig eller ens ställa frågan.

    Men för att svara, aldrig i livet! Som 15-åring gillade jag heta unga killar, 45-åriga gubbar hade ju ena benet i graven. Ungefär så tror jag att dom flesta truliga och sunda tonårstjejer resonerar.

  • Äldre 1 Jul 12:18
    #4

    Nej. nej... Ingen 15-åring vill ha en gammal gubbe. Nej. nej..

    Nu, som 45-åring själv tycker jag ju att vi 40-plussare kan vara riktigt mumsiga. Men inte för en 15-åring. Det går fetbort!

  • Anonym (Nä)
    Äldre 1 Jul 14:14
    #5

    Nej, i den åldern kände jag mig inte mogen för att ha sex med någon. Killar över fyrtio blev väl intressanta någon gång i tjugofemårsåldern.

  • Äldre 1 Jul 15:37
    #6

    Nej, det tror jag inte. Det hade varit lite "hej pappa".. blä. Idag är jag 22 och känner fortfarande så.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • K grrl
    Äldre 1 Jul 15:40
    #7

    Nej. Jag tyckte att män över 30 var på tok för gamla när jag var 19.

  • Äldre 1 Jul 23:04
    #8

    Ja, eftersom jag är gendrofil. Hade aldrig låtit mitt eget barn göra det. Dessutom är det ju någonting allvarligt fel på en 40-åring som är intresserad av en 15-åring. En 20-åring är egentligen för gammal i sammanhanget.

  • Äldre 2 Jul 05:15
    #9

    Nej. Jag har ju fan problem med män över 40 trots att jag själv är 35, på den tiden så var det definitivt långt bort på kartan och jag blev mest arg på alla jävla gubbslem som jämt var på en och minsann skulle lära mig ditten och datten och försökte locka med sin enorma erfarenhet och bla bla. Dra åt helvete och rör mig inte *smack*


    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • K grrl
    Äldre 2 Jul 08:54
    #10
    HäckHäxan skrev 2015-07-02 05:15:16 följande:

    Nej. Jag har ju fan problem med män över 40 trots att jag själv är 35, på den tiden så var det definitivt långt bort på kartan och jag blev mest arg på alla jävla gubbslem som jämt var på en och minsann skulle lära mig ditten och datten och försökte locka med sin enorma erfarenhet och bla bla. Dra åt helvete och rör mig inte *smack*


    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
    Jag har ett par 50-åringar i närheten som jag tycker är superheta.
Svar på tråden Kvinnor, er syn på detta?