• Anonym (Vad är sexigt­)
    Äldre 1 Jul 22:23
    5738 visningar
    15 svar
    15
    5738

    Sexiga underkläder

    Hej,

    Lite knubbig kvinna 45 år, stor rumpa o tjocka lår, med midja. Hur klär jag mig sexigt?

  • Svar på tråden Sexiga underkläder
  • Giovan­na
    Äldre 1 Jul 22:35
    #1

    Vad känner du dig själv sexig i?

  • Anonym (Vad är sexigt­) Trådstartaren
    Äldre 1 Jul 22:42
    #2

    Gömmer mig gärna. Men börjar bli bättre för mannen jag träffat vidar full uppskattning

  • Äldre 2 Jul 12:16
    #3

    Naken

  • Äldre 2 Jul 14:19
    #4

    Absolut inget överdrivet... 
    Men personligen tycker jag det är snyggt med trosor i nåt blankt material och gärna med typ lite bredare spetsar. Svarta eller vita.

  • Anonym (Vad är sexigt­) Trådstartaren
    Äldre 3 Jul 00:17
    #5

    Tack!

    Gärna fler förslag

  • Äldre 3 Jul 00:54
    #6

    Sexighet är svårt jag tycker att andra är skitsnygga och sexiga i vissa underkläder och korsetter och bh:ar men själv skulle jag känna mig så malplacerad och avig. Så jag skulle känna mig sexigare i ett par vanliga jävla trosor och ett linne än i någon korsett med tillbehör. För att det helt enkelt är mer jag, mer den personen jag är till vardags och antingen så gillar man ju henne och går igång på henne eller så gör man inte det och det finns liksom inte en trosa i världen som förändrar det. Naken är bra


    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Äldre 2 Sep 15:52
    #7

    Hej!
    Det sexigaste som finns är att utstråla självförtroende. Att klä sig i underkläder som inte känns rätt är nog att direkt ta bort allt självförtroende man utstrålar. Om man är lite osäker är det nog bäst att starta enkelt och framför allt välj något som sitter bra på din kropp. På de seriösa underklädesbutikerna är de bra på att hjälpa till och ge råd. Alla kroppa är olika men det finns snygga underkläder till varje kroppstyp (t ex: www.binolino.com/). Att gå naken med ett stort leende är väldigt sexigt det också

    Lycka till!

  • Äldre 2 Sep 16:29
    #8
    Anonym (Vad är sexigt) skrev 2015-07-01 22:42:57 följande:

    Gömmer mig gärna. Men börjar bli bättre för mannen jag träffat vidar full uppskattning


    Trevligt!  

    Ja, jag tycker ju stay-ups är läckrast - även om låren är lite tjockare, för övrigt - men det är ju jag det.
  • Äldre 13 Sep 21:50
    #9

    Har själv lite sköna former :) jag tycker det ända som jag ser okej ut i, själv i allafall :) är en babydoll, dom sitter inte slimmade mot kroppen men lyfter fram bysten och midjan bra, tips på bra ställe att köpa -> underkläder


    sexiga underkläder
  • Anonym (Sexig­Milf)
    Äldre 14 Sep 17:05
    #10
    Anonym (Vad är sexigt) skrev 2015-07-01 22:23:36 följande:

    Hej,

    Lite knubbig kvinna 45 år, stor rumpa o tjocka lår, med midja. Hur klär jag mig sexigt?


    Det viktigaste är nog att du själv känner dig sexig. Jag har ett par grenlösa spetsstring som alltid går hem och jag känner mig både sexig och porrig i dom. Testa det :)
  • Anonym (Kille­)
    Äldre 15 Sep 08:57
    #11

    Kan man som kille klä sig på något sätt för att ens kvinna ska bli sugen? Eller är det bara att kasta av sig kläderna som gäller? ?????????????????????

  • Anonym (Kvinn­a)
    Äldre 15 Sep 09:49
    #12
    Anonym (Kille) skrev 2015-09-15 08:57:48 följande:

    Kan man som kille klä sig på något sätt för att ens kvinna ska bli sugen? Eller är det bara att kasta av sig kläderna som gäller? ?????????????????????


    Vet du om din kvinna har någon viss favoritdel av din kropp som hon tycker är extra snygg? Jag tycker t. ex att min mans håriga muskulösa ben är jätteläckra så älskar när han går i avslappnade shorts på sommaren och visar upp dem.

    Men det bästa är förstås när han är helnaken, särskilt när ungarna äntligen har somnat på kvällen och han strippar med ståndet redo. Så ja naken är nog bäst ändå...
  • Anonym (Kille­)
    Äldre 15 Sep 10:01
    #13
    Anonym (Kvinna) skrev 2015-09-15 09:49:54 följande:
    Vet du om din kvinna har någon viss favoritdel av din kropp som hon tycker är extra snygg? Jag tycker t. ex att min mans håriga muskulösa ben är jätteläckra så älskar när han går i avslappnade shorts på sommaren och visar upp dem.

    Men det bästa är förstås när han är helnaken, särskilt när ungarna äntligen har somnat på kvällen och han strippar med ståndet redo. smile5.gif Så ja naken är nog bäst ändå...
    Haha, men känns ju inte speciellt sexigt med ett par avslappnade shorts ändå

    Vill man visa benen sexigt så är det nog naket som gäller, för övrigt så är nog kvinnor sexigast nakna också men hade ju vart kul att göra det annorlunda. Finns det ens sexiga underkläder för män? Tänder ni på det?
  • Äldre 8 Jan 12:04
    #14

    Jag gillar sexiga trosor på större rumporGlad
    Det här är ett bra exempel på vad jag tycker är snyggt och sexigt på en lite större kvinna
    www.snyggunder.se/rosa-boyshorts-i-plus-size.html

  • Äldre 9 Jan 04:19
    #15

    Menar du att du har stor eller smal midja?
    Kan du säga vilken kroppsform du har?

Svar på tråden Sexiga underkläder