• Anonym (TS)

    Har du ett snyggt anus?

    Gillar att visa upp anuset för de killar du har sex med?

  • Svar på tråden Har du ett snyggt anus?
  • Knall

    Ja, visst.. jag gör inget annat. Brukar hälsa dem välkomna på samma sätt.. bara upp med rumpan och anuset i vädret...


    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
  • Brunhilde
    Knall skrev 2015-07-02 21:52:33 följande:
    Ja, visst.. jag gör inget annat. Brukar hälsa dem välkomna på samma sätt.. bara upp med rumpan och anuset i vädret... smile9.gif
    Jag visar bara brunögat för vissa utvalda. De som är lite speciella i kön på ICA eller på tåget och så. Jag är ganska selektiv idag blev det nog endast ett tiotal som blev förärade brunögat. De verkade uppskatta det och gav till ett litet rop när jag blottade det. Det är kul att kunna glädja andra <3
  • SponsraVM
    Knall skrev 2015-07-02 21:52:33 följande:
    Ja, visst.. jag gör inget annat. Brukar hälsa dem välkomna på samma sätt.. bara upp med rumpan och anuset i vädret... smile9.gif
    Har du hår i rumpan eller tar du bort det?
  • HäckHäxan
    SponsraVM skrev 2015-07-03 00:10:36 följande:
    Har du hår i rumpan eller tar du bort det?
    Hon behöver inte bry sig jag har alltid pincetten med när jag hälsar på så jag drar bort dem frö henne när hon ändå hälsar mig så vackert i hallen med ass upp and face down! Hjärta
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Anonym (Paula 47)

    Har ett helt kalt stjärthål. Som jag och även andra gillar.

  • Zarch
    Brunhilde skrev 2015-07-02 21:57:15 följande:

    Jag visar bara brunögat för vissa utvalda. De som är lite speciella i kön på ICA eller på tåget och så. Jag är ganska selektiv idag blev det nog endast ett tiotal som blev förärade brunögat. De verkade uppskatta det och gav till ett litet rop när jag blottade det. Det är kul att kunna glädja andra <3




    Det är imponerande att se vilka fantastiska frågeställningar som finns, denna var väldigt intressant och genomtänkt.
  • Knall
    Brunhilde skrev 2015-07-02 21:57:15 följande:

    Jag visar bara brunögat för vissa utvalda. De som är lite speciella i kön på ICA eller på tåget och så. Jag är ganska selektiv idag blev det nog endast ett tiotal som blev förärade brunögat. De verkade uppskatta det och gav till ett litet rop när jag blottade det. Det är kul att kunna glädja andra <3


    Ja, men precis! Om de gjort kaffet extra gott på McDonalds så brukar jag visa min uppskattning genom att visa daimkrysset.

    Jag var hos väninnan igår och strax innan jag åkte så visade jag brunögat för henne, och hennes man, för att säga "Hejdå! Vi ses snart igen!"
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
  • Knall
    HäckHäxan skrev 2015-07-03 00:57:29 följande:

    Hon behöver inte bry sig jag har alltid pincetten med när jag hälsar på så jag drar bort dem frö henne när hon ändå hälsar mig så vackert i hallen med ass upp and face down! 


    Jag bara älskar dina besök! Känner mig så ompysslad!
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
  • Anonym (Svara i tråden)
    Knall skrev 2015-07-04 07:00:26 följande:
    Ja, men precis! Om de gjort kaffet extra gott på McDonalds så brukar jag visa min uppskattning genom att visa daimkrysset. smile9.gif

    Jag var hos väninnan igår och strax innan jag åkte så visade jag brunögat för henne, och hennes man, för att säga "Hejdå! Vi ses snart igen!" smile9.gifsmile6.gif
    Jag hade klatschat till dig på skinkan om jag var hennes man.
  • Anonym (anonym)

    Jag har tatuerat en ros kring anus så brukar gärna visa upp detta för alla som vill se.

Svar på tråden Har du ett snyggt anus?