• Anonym (MrKåt)

    Vad är din häftigaste sexuella upplevelse?

    Vad är din häftigaste sexuella upplevelse?


    Min är kvällen jag träffade min flickvän. Vi pratade och pratade och sen hade vi sex i många många timmar. Henne släpper jag aldrig!


     


    Puss på er

  • Svar på tråden Vad är din häftigaste sexuella upplevelse?
  • Anonym (Mimmi)

    När min älskare under fyra timmar ger mig tio fontänorgasmer med bara sina fingrar.  Det var det häftigaste jag upplevt någonsin.  Sexet med honom är rent övernaturligt himmelskt men dom där tio orgasmerna slår allt.  

  • Anonym (ug kille)

    En bekant (kk) och jag experimenterade lite där hon band fast mig i spread eagle då jag blev totalt utelämnad åt hennes nöje så att säga.
    När hon sitter på mitt ansikte och hennes ben klämmer mig fast mitt huvud, klämmer ihop min näsa med handen, tittar mig i ögonen och säger "nu skall du bli min", varpå hon kissar mig i munnen och tvingar mig att svälja allt hennes kiss !
    Jag hinner inte reagera förrän jag känner att hon trycker ner mig i sängen med hela sin vikt och hennes kiss stråle i munnen. Det enda jag kunde göra var att svälja !
    Hennes leende, blick, ansiktsuttryck var såååå porrigt och intensivt att det är nästan obeskrivligt.

  • HäckHäxan

    Oj jag har många såna där upplevelser och ibland förvandlar jag dem till noveller sådär lagom anonymt


    Anonym (MrKåt) skrev 2015-07-03 02:10:33 följande:

    Vad är din häftigaste sexuella upplevelse?


    Min är kvällen jag träffade min flickvän. Vi pratade och pratade och sen hade vi sex i många många timmar. Henne släpper jag aldrig!


     


    Puss på er



    Jag fattar inte vad som är det speciella och häftiga, sex i flera timmar är väl rätt normalt tänker jag. Även om jag förstår att det är helheten med upplevelsen du känner är stor. 
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Anonym (Miranda)

    När jag träffade min nuvarande älskare. Hans tunga och teknik att använda den övergår allt jag upplevt tidigare. Han är den första och enda sim fått mig att helt tappa behärskningen och närmast gallskrika när jag kommer. Första gången med honom trodde jag nästan jag skulle dö av njutning.

  • Anonym (James Stock)
    10 000 m klubben!
    Njaaa...inte riktigt, har inte knullat på 10 000 m. Men nästan bättre! Jag ska berätta vad min fantastiska underbara dam bjöd på för ett tag sedan.


    Vi var på väg på semester på ett kvällsplan. Efter servering med lite drinkar och tilltugg började rätt många slumra in när belysningen släcktes. VI hade haft tur och fått en tom plats sidan om oss, så det var bara vi två i vår rad.
    Under det lilla bordet där jag hade mitt vinglas kände jag en hand som trevade på insidan av låret. En liten stund. Sen trevade handen över en halvstyv kuk. Strax greppade handen om en stenhård kuk, utanpå byxorna. 

    Vi hade flygplanskuddar med och jag fällde upp bordet och satte en kudde för så att de på andra sidan gången inte skulle se om de vaknade.
    Med andra handen knäppte jag upp byxorna och tänkte att hon kunde få smeka kuken utanpå kalsongerna, det gör rätt stor skillnad att få bort byxorna. 
    Jag hade inte hunnit mer än knäppa upp byxorna så drog hon snabbt ner kalsongerna och tog ett stadigt grepp om kuken som stod rakt upp. Så la hon sig ner på sidan och började suga! På planet mitt ibland allt folk, visserligen sov de flesta och jag tror inte att någon kunde se, men i alla fall...! Så grymt häftigt!

    Efter en stund märkte jag att de två tidigare rätt högljudda damerna på raden bakom oss, två av de få som var vakna, plötsligt sänkte rösten. Kanske anade de att vi hade något för oss? Det pirrade lite extra vid den tanken, jag har egentligen inget emot att låta folk se min härliga dam suga min kuk men man blir också lite orolig att någon ska snedtända och ställa till besvär så jag försökte sätta den andra flygplanskudden mellan sätena så att de inte kunde se oss bakifrån.

    Efter en stund satte sig min dam upp och jag tänkte att ¨tack det var härligt¨. Då sa hon att ¨jag måste gå på toaletten och sen tror jag att det blir bättre om vi byter plats.
    Hon ville suga mer!
    Vi gick båda på toaletten, jag såg till att tvätta kuken ordentligt så att den skulle smaka gott och lät kalsongerna sitta väldigt lågt så det blev lätt att få ut staken igen. 
    Det var lite lättare när jag satt närmast fönstret och höll en kudde framför/ovanför hennes huvud, det var liksom bara ett håll att skydda från insyn.
    ¨Tyvärr¨ hade vi knullat strax innan vi åkte till flyget och jag hade sprutat rejält då, vilket gjorde att jag inte kunde komma en gång till så kort efteråt. När min dam efter väl utfört jobb till slut satte sig upp (hon höll på säkert uppåt en timme sammanlagt) för att det blev för obekvämt frågade jag om hon hade kunnat svälja en sats till sista droppen svarade hon utan minsta tvekan ¨javisst¨.
    Senare berättade hon att hon hade varit så kåt ända sedan vi knullade hemma, och att hon blev väldigt upphetsad av tanken på att få en sats i munnen som hon bara var tvungen att svälja.
    Kanske nästa gång!?

    Ska bara tillägga att det blev en fantastisk semester med oavbruten tillgång till fitta. Vi tog båda initiativ och om  jag bara tog fram kuken så ställde hon sig omedelbart på knä och sög in den i munnen. 
    Ska också förtydliga att jag inte är Mansgris nr 1, jag gjorde allt jag kunde för hennes njutning. Låg bl a flera gånger på soffbordet och slickade den fittan hon satte ner i ansiktet på mig. Härligt!!!

    Någon som varit med om något liknande på ett plan eller annat offentligt ställe? Det är utan tvekan det häftigaste jag har varit med om
  • Gotlänning

    Första gången jag hade sex med en jag verkligen älskade, wow-moment utan dess like.


    If the brain were so simple that we could understand it, then we'd be so simple that we couldn't
  • Anonym (Mr Prefect)

    När jag och min tjej hade trekant -alla på alla. Så skönt och upphetsande att suga kuk när min tjej ser på...

  • Anonym (Fontän)

    Jag är 28 år och tvåbarnsmamma, haft ett 10 år långt förhållande och väldigt tråkigt sex. Torrt och monotont liksom.

    Vi separerade och mitt sexliv började blomstra igen, men med nya partners. Haft mycket bra upplevelser men den man jag träffar nu slår allt jag någonsin varit med om!!

    Han är fantastisk på alla vis och han har gett mig mina livs första fontänorgasmer! OMG!!! Han tar mig till himlen tusen gånger om och sist fick jag en sån jäkla orgasm att jag inte ens kunde tänka eller röra mig, det svartnade för ögonen, jag fick lock för öronen och grinade som en liten unge :) han ger mig fontänorgasmer varenda gång vi ses och den här mannen kommer jag aldrig släppa <3

Svar på tråden Vad är din häftigaste sexuella upplevelse?