• Äldre 3 Jul 03:30
    712 visningar
    2 svar
    2
    712

    Hur ska jag gå till väga?

    Hej alla FL:are!
    Detta är min första tråd och jag gjorde mest detta konto för att kunna få hjälp med följande:
    Jag har varit intresserad av en kille ett längre tag nu och tog därför kontakt med honom. Han är min kompis kusin btw. Han är 3 år äldre än mig, o pluggar precis som jag. Har beundrat honom ganska mycket, och vi har nu snackat med varann i drygt en vecka, och nu senast när jag fråga om han var ute efter förhållande sa han nej men att om han hittar en bra tjej så kommer han att ta chansen. 
    Vi har alltså bestämt oss för att träffas snart, men nu till den riktiga frågan - Hur ska jag nånsin kunna få honom att falla för mig? Alltså vad krävs det? 
    Vi båda vill gå fram sakta, men hur ska jag få honom intresserad?
    Och framförallt få honom att vilja fortsätta? För just nu är det mest jag som är på och vill ta detta till en seriösare nivå...

    Tacksam för svar :)

    /
    /osäker tjej

  • Svar på tråden Hur ska jag gå till väga?
  • Äldre 3 Jul 06:37
    #1

    Genom att vara dig själv- och funkar inte det så får du nog helt enkelt bara gå vidare!

  • Äldre 5 Jul 10:51
    #2

    Attraktion består av många olika komponenter, men för att han skall vilja ta något till en seriösare nivå så är det grovt räknat två saker som krävs: Att han gillar dig som person, och att ni har bra sex.


    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
Svar på tråden Hur ska jag gå till väga?