• SponsraVM

    Min tjej sover i string

    Min tjej sover i stringtrosor. Fråga mig vad ni vill.

  • Svar på tråden Min tjej sover i string
  • SponsraVM
    puss skrev 2015-07-03 12:03:33 följande:
    Vilket VM är det vi ska sponsra?
    Det minns jag inte.
  • Anonym (bilder)

    Kan du visa bilder på hennr när hon sover i string. Annars tror jag inte på  dig.

  • Aniiee

    Min tjej sover UTAN stringtrosor.

    Vem vinner?


    I can't imagine a man really enjoying a book and reading it only once. - C.S. Lewis
  • driver28

    Ja vad förväntade du dig för frågor på det? Typ "jag har ost på frukostmackan, fråga vad du vill" intressant? Nä

  • Anonym (Mjo)

    Hälsa henne att hon bör sluta med det. Sjukt ofräsch, muttan får ju inte andas nåt. Välkommen svampinfektioner!

  • Anonym (Lille Birger?)
    SponsraVM skrev 2015-07-03 12:01:34 följande:

    Fråga mig vad ni vill.


    Varför bytte du nick?
  • SponsraVM
    Nyfikna72 skrev 2015-07-03 14:39:02 följande:
    Varför berättar du det här för? Intresseklubben antecknar typ.....
    För att du är nyfiken och ställer fråga till mig. Du skriver i tråden för att du är intresserad.
  • SponsraVM
    Aniiee skrev 2015-07-03 14:59:51 följande:
    Min tjej sover UTAN stringtrosor.
    Ok. Trivs ni med det?
  • Aniiee
    SponsraVM skrev 2015-07-03 18:04:52 följande:
    Ok. Trivs ni med det?
    "Ni"? Tja, hon trivs uppenbarligen med det annars hade hon väl sovit MED string på sig. Själv skiter jag fullständigt i vad hon har på sig när hon sover.....
    I can't imagine a man really enjoying a book and reading it only once. - C.S. Lewis
  • Nyfikna72
    SponsraVM skrev 2015-07-03 18:04:03 följande:

    För att du är nyfiken och ställer fråga till mig. Du skriver i tråden för att du är intresserad.


    Men nu blandar du nog ihop det här lite, du skrev väl inte trådstarten för att jag var nyfiken? Så kan du börja med att svara på min fråga för det var ju såna du ville ha?
  • SponsraVM
    Nyfikna72 skrev 2015-07-03 21:00:16 följande:
    Men nu blandar du nog ihop det här lite, du skrev väl inte trådstarten för att jag var nyfiken? Så kan du börja med att svara på min fråga för det var ju såna du ville ha?
    Det jag menade är att jag visste att folk skulle bli intresserade och ställa intressanta frågor vilket du gjorde. Sen att just du skulle ställa en fråga det visste jag ju såklart inte.
Svar på tråden Min tjej sover i string