• Anonym (Knip)

    Knipa om en grov kuk

    Jag har läst i vissa inlägg här på FL att det kan vara svårt att knipa om killen har en grov kuk? Jag har en ganska grov och kan inte minnas att jag någonsin känt en tjej knipa. Och då har jag ändå varit med ca 25 st. Enda gången jag känt av knip är efter jag har kommit och ligger kvar inuti henne och har blivit halvslapp, då kan jag känna det.

    Min fråga är alltså är det sant att det är svårt eller omöjligt att knipa om en grov kuk?

  • Svar på tråden Knipa om en grov kuk
  • Anonym (54 cm 4 119 gr)

    Är din penis tjockare än ett spädbarn? Ja då kan det stämma!

  • Anonym (Knip)
    Anonym (54 cm 4 119 gr) skrev 2015-07-04 08:35:28 följande:

    Är din penis tjockare än ett spädbarn? Ja då kan det stämma!


    Det var en allvarligt menad fråga. Jag har läst att det har skrivits så tidigare av tjejer. Instämmer du inte behöver du inte vara spydig.
  • Miss P
    Anonym (Knip) skrev 2015-07-04 08:59:15 följande:
    Det var en allvarligt menad fråga. Jag har läst att det har skrivits så tidigare av tjejer. Instämmer du inte behöver du inte vara spydig.
    Jag tror att hon var ganska allvarlig med sitt svar.... För en tjej/kvinna ska kunna det...  Så frågan är vad det är för tjejer/kvinnor du har varit med??
  • Anonym (Jodå)

    Räknar inte mig själv som konstig, annorlunda, slapp, stor osv. Hade ett kk med riktigt grov kuk. Detta gjorde sexet mindre skönt då man kände sig helt uttöjd och inte kunde knipa runt kuken. Ledsen men jag föredrar mindre eftersom det är skönare att kunna känna kuken och knipa runt den.

    Är singel igen och funderat på att kontakta mitt gamla kk men näe, och det är grovleken det faller på.

  • Anonym (Knip)
    Miss P skrev 2015-07-04 09:10:07 följande:
    Jag tror att hon var ganska allvarlig med sitt svar.... För en tjej/kvinna ska kunna det...  Så frågan är vad det är för tjejer/kvinnor du har varit med??
    Helt normala tjejer. Både såna som fött barn, och dom som inte gjort det.
  • Anonym (korkat)

    Det är ju enbart korkat att prata om att kvinnor kan föda barn och därmed skulle kunna vidjas lika mycket annars. Va fan, då hade ju barnen fötts på ett litet kick och timmar och smärta hade inte varit ett issue ens.

    Men jag kan inte svaraTS har aldrig varit med någon som varit väldigt grov. Däremot är jag ingen som kniper särskilt mycket så sådana tjejer finns kanske också?

  • Anonym (Knip)
    Anonym (korkat) skrev 2015-07-04 11:39:45 följande:

    Det är ju enbart korkat att prata om att kvinnor kan föda barn och därmed skulle kunna vidjas lika mycket annars. Va fan, då hade ju barnen fötts på ett litet kick och timmar och smärta hade inte varit ett issue ens.

    Men jag kan inte svaraTS har aldrig varit med någon som varit väldigt grov. Däremot är jag ingen som kniper särskilt mycket så sådana tjejer finns kanske också?


    Det handlar inte om att vara för grov för att komma in eller att det är smärtsamt. Någon förklarade en gång att man blir så "uppspärrad" att det är svårt att knipa. Jämförde med om att man gapar så mycket som möjligt och har någon i munnen så är det svårt att "knipa" kring det.
  • Anonym (summer)

    Jag har en normalstor partner men kniper sällan ändå. Ibland för att ge honom en känsla av att få vara passiv kan jag sitta på honom och ge honom orgasm med bara knip men inte under samlag , min partner tycker det är oviktigt och jag kan inte njuta själv samtidigt ,har väl dålig simultankapacitet.

    Mitt svar är att inte alla tjejer kniper och inte alla män tycker det är speciellt så dina tjejer kanske inte försökte..

    Vad barnhuvuden har med saken att göra förstår jag inte, inte försökte jag då knipa om barnets huvud.

  • Anonym (Mjo)
    Miss P skrev 2015-07-04 09:10:07 följande:

    Jag tror att hon var ganska allvarlig med sitt svar.... För en tjej/kvinna ska kunna det...  Så frågan är vad det är för tjejer/kvinnor du har varit med??


    Fast det där stämmer inte.. En tjej/kvinna kan det medan hon föder, men kroppen är ju mitt uppe i en process där kroppen klarar det efter flera timmar/dygn av värkarbete. Du kan ju inte mena att man i princip ska kunna stoppa in nåt, stort som ett spädbarn i en kvinna som inte är mitt uppe i detta och tro att hon (för det första ens får in det) kan knipa runt det!? Jag kan inte knipa bra, (och jag har väldigt bra knipmuskulatur) så att det känns runt en kuk som är (för) bred/grov och som fyller mig till det yttersta, som runt en som är lagom eller lite mindre.
  • Anonym (Mjo)
    Anonym (korkat) skrev 2015-07-04 11:39:45 följande:

    Det är ju enbart korkat att prata om att kvinnor kan föda barn och därmed skulle kunna vidjas lika mycket annars. Va fan, då hade ju barnen fötts på ett litet kick och timmar och smärta hade inte varit ett issue ens.

    Men jag kan inte svaraTS har aldrig varit med någon som varit väldigt grov. Däremot är jag ingen som kniper särskilt mycket så sådana tjejer finns kanske också?


    Prova knip lite och använd/träna upp den muskulaturen. Orgasmerna blir mycket kraftigare, tycker iaf jag. Jag kan även få orgasm genom att bara knipa utan att ha något i mig, om jag är riktigt kåt. Rätt häftigt! :)
Svar på tråden Knipa om en grov kuk