• scrapparlotta

    Server fel på play butiken i mobilen??

    Min dotter har en samsung galaxy s4 mini, och idag när hon skulle in i playbutiken står det serverfel och vi kommer ingenstanns. Vad gör jag då? Har provat att byta lösenord på hennes konto, har startat om telefonen men inget hjälper. Snälla hjälp!!

  • Svar på tråden Server fel på play butiken i mobilen??
  • gahadas

    Du kanske ska läsa.
    "Serverfel" betyder ofta att det är ett fel på servern. Inget du kan göra åt med andra ord

  • Aniiee

    Serverfel betyder att Playbutiken i sig har något fel. Det är alltså fel på DERAS ände, inte på eran. Det är bara att vänta tills de åtgärdar felet.


    gahadas skrev 2015-07-04 11:33:34 följande:

    Du kanske ska läsa.
    "Serverfel" betyder ofta att det är ett fel på servern. Inget du kan göra åt med andra ord


    Att läsa hjälper inte om man inte förstår vad som menas. Alla är inte bra på sånt här, det finns folk som inte har det minsta erfarenhet eller ens intresse av "serverfel". TS har uppenbarligen inte stött på det förut, och det är helt ok, utan pikar från dig.
    I can't imagine a man really enjoying a book and reading it only once. - C.S. Lewis
  • scrapparlotta
    Aniiee skrev 2015-07-04 11:42:00 följande:

    Serverfel betyder att Playbutiken i sig har något fel. Det är alltså fel på DERAS ände, inte på eran. Det är bara att vänta tills de åtgärdar felet.


    Att läsa hjälper inte om man inte förstår vad som menas. Alla är inte bra på sånt här, det finns folk som inte har det minsta erfarenhet eller ens intresse av "serverfel". TS har uppenbarligen inte stött på det förut, och det är helt ok, utan pikar från dig.
    Ok, tack...det löste sig automatiskt sen ja. Men är inte så smart när det gäller datorer och telefoner och sån teknik. Så eftersom det funkade på både min och lillasysters mobil trodde jag att det var nåt fel på hennes telefon.

    Men tack för hjälpen :)
Svar på tråden Server fel på play butiken i mobilen??