• Pansarhjärta

    Tränings&matkompis online!

    Hej på er!

    Jag letar efter en "träningsdagbokskompis" att ha på internet, som jag inte känner eller behöver träffa, men som kan stötta och peppa!

    Jag har en "trasslig bakgrund" med mat, har det senaste året, pga olika omständigheter, gått upp 10 kg pga jag äter för mycket och tränar för lite.

    Kag vet egentligen exakt hur jag ska äta rätt oxh nyttigt och träna effektivt, jag klarar bara inte att göra det när ingen "håller koll på mig".

    Jag vill komma tillbaka till mina gamla rutiner och sluta hata mig själv och min kropp.

    Vad jag Önskar är: någon som kan vara min tränings och matdagbok via mail. Nån jag kan skriva till varje dag och berätta vad och hur jag ätit, och vad jag tränat. Någon som peppar och säger att jag är grym, men också någon som säger att jag måste skärpa till mig. Självklart ger jag samma stött och pepp tillbaka! För mig blir det då tusen gånger enklare att inte äta massa skit, bara av den enkla anledningen att jag kommer få skämmas om jag skriver "bakade en kladdkaka och åt upp hela smeten".

    Lite om mig: 25 år. Väger ca 72-73, 172 Cm lång. vill gå ner ca 10 kg och komma i kläderna som passade mig för ett år sen. Jobbar kontorstider. Tränar på gym, powerwalks, ibland löpning och pass. Väldigt singel, inga barn.

    Det är kul om du är lite som mig men såklart inget krav.

    VEM ÄR PÅ??? WINTER 15-16 here we come haha! Skriv ett PM VETJJA! :) :) :)

    Mvh taggad!!!

Svar på tråden Tränings&matkompis online!