• Anonym (svartsjuka)

    Blir ni älskarinnor aldrig svartsjuka på era män?

    Blir ni älskarinnor aldrig svartsjuka på männen om ni ser frun lägga ut bilder på sociala medier tex på vad dem gör osv? Hur kan ni hålla känslorna borta?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-04 16:14
    Menar svartsjuka på fruarna.

  • Svar på tråden Blir ni älskarinnor aldrig svartsjuka på era män?
  • Anonym (svartsjuka)
    LaLola skrev 2015-07-04 16:08:06 följande:

    Svartsjuka på männen? Menar du inte på kvinnorna?


    Ja, formulerade mig på fel sätt.
  • Anonym (C)

    Du får väl skilja på sex (det ni har) och kärlek (familjen) precis som han gör.

  • Anonym (svartsjuka)
    Anonym (C) skrev 2015-07-04 16:21:35 följande:

    Du får väl skilja på sex (det ni har) och kärlek (familjen) precis som han gör.


    Men om mannen köper presenter till älskarinnan då? Det får man ju inte av vem som helst.
  • fmercury
    Anonym (svartsjuka) skrev 2015-07-04 16:27:36 följande:
    Men om mannen köper presenter till älskarinnan då? Det får man ju inte av vem som helst.
    Han "betalar" för sexet för att döva sin egen ångest.
  • Anonym (Kvinna)

    Nej. Han är gift med henne pga barnet. Han vill inte att hans barn ska få en extrapappa. Vi pratar inte om henne och han har inga bilder på henne på fb. Han svara i mobilen när nån ringer och han är med mig men inte när hon ringer. Det är så komiskt att dom som aldrig varit älskarinnor själva tror att man bara har sex. Vi har kanske sex 20% av tiden vi umgås. Precis som vanliga par.

  • Anonym (....)
    Anonym (Kvinna) skrev 2015-07-04 17:00:07 följande:

    Nej. Han är gift med henne pga barnet. Han vill inte att hans barn ska få en extrapappa. Vi pratar inte om henne och han har inga bilder på henne på fb. Han svara i mobilen när nån ringer och han är med mig men inte när hon ringer. Det är så komiskt att dom som aldrig varit älskarinnor själva tror att man bara har sex. Vi har kanske sex 20% av tiden vi umgås. Precis som vanliga par.


    Och ni umgås offentligt och med andra bekanta och så?
  • Anonym (C)
    Anonym (svartsjuka) skrev 2015-07-04 16:27:36 följande:

    Men om mannen köper presenter till älskarinnan då? Det får man ju inte av vem som helst.


    Du köps med presenter.

    Tro mig, oavsett vad du får så får frun finare, dyrare och mer personliga presenter.

    Låt mig gissa, du får nåt sliskigt som underkläder, billiga smycken och parfym?
  • Anonym (Evelina)

    Nej inte ett dugg svartsjuk. Presenter spelar ingen roll i sammanhanget, det är ju inget bevis för varken det ena eller det andra. Givetvis ger han frun presenter också och efter 25 år som gifta så förutsätter jag att hon får genomtänkta och personliga presenter och precis det hon önskar sig.

  • Drottningen70
    Anonym (Kvinna) skrev 2015-07-04 17:00:07 följande:

    Nej. Han är gift med henne pga barnet. Han vill inte att hans barn ska få en extrapappa. Vi pratar inte om henne och han har inga bilder på henne på fb. Han svara i mobilen när nån ringer och han är med mig men inte när hon ringer. Det är så komiskt att dom som aldrig varit älskarinnor själva tror att man bara har sex. Vi har kanske sex 20% av tiden vi umgås. Precis som vanliga par.


    Ja eller hur... Sluta lura dig själv. Vet inte om jag ska skratta eller gråta när jag läser hur naiv du är. Och jodå jag har varit älskarinna, dock ägnade jag mig inte åt självbedrägeri.
Svar på tråden Blir ni älskarinnor aldrig svartsjuka på era män?