• Anonym (-KallE-)

    Tröjan under tuttarna?

    halloj! 

    har sett att min tjej brukar trycka upp t-shirten eller tröjan under tuttarna om hon sitter ner och inte har bh. har aldrig sett nån annan göra det förut. 
    har inte viljat fråga varför..... ?

  • Svar på tråden Tröjan under tuttarna?
  • LaLola

    För att det blir svettigt under brösten. Vågar nästan lova att det är anledningen.

  • Anonym (-KallE-)
    LaLola skrev 2015-07-04 16:05:32 följande:

    För att det blir svettigt under brösten. Vågar nästan lova att det är anledningen.


    trodde nog också det var därför. därför frågade jag inte, lite pinsamt kanske?Skäms
    har aldrig sett det förr. kanske vanligt
  • LaLola
    Anonym (-KallE-) skrev 2015-07-04 16:11:14 följande:
    trodde nog också det var därför. därför frågade jag inte, lite pinsamt kanske?Skäms
    har aldrig sett det förr. kanske vanligt
    Pinsamt att bli svettig? Gör ni aldrig något fysiskt som också gör att man blir svettig?
  • Anonym (-KallE-)
    LaLola skrev 2015-07-04 16:13:21 följande:
    Pinsamt att bli svettig? Gör ni aldrig något fysiskt som också gör att man blir svettig?
    jo visst! men tänkte att det kanske kunde vara pinsamt med svett just där..... och att jag inte sett tjejer göra så. är det så konstigt?
  • Ensam hemma

    Jag gör likadant men det jobbiga är att tröjan lossnar när man reser sig upp. Man kanske kan sätta en gummisnodd runt kroppen under brösten för att hålla tröjan på plats Skrattande

  • LaLola
    Anonym (-KallE-) skrev 2015-07-04 16:17:27 följande:
    jo visst! men tänkte att det kanske kunde vara pinsamt med svett just där..... och att jag inte sett tjejer göra så. är det så konstigt?
    Mer pinsamt än svett i armhålorna, i pannan eller mellan skinkorna?

    Herregud, enklast är väl att fråga henne varför hon gör så.......
  • Anonym (-KallE-)
    LaLola skrev 2015-07-04 16:21:20 följande:
    Mer pinsamt än svett i armhålorna, i pannan eller mellan skinkorna?

    Herregud, enklast är väl att fråga henne varför hon gör så.......
    o fan! Skrattande jo men man ser ju ofta att tjejer gärna drar ner tröjan om den fastnar under, inte trycker upp den. fast hon gör ju bara så typ hemma.
  • LaLola
    Anonym (-KallE-) skrev 2015-07-04 16:33:46 följande:
    o fan! Skrattande jo men man ser ju ofta att tjejer gärna drar ner tröjan om den fastnar under, inte trycker upp den. fast hon gör ju bara så typ hemma.
    Du ser ingen skillnad mellan att rätta till tröjan när man har BH på o detta som din tjej (o jag) gör utan BH?
Svar på tråden Tröjan under tuttarna?