• mandelskrutten

    Är det egoistiskt att ej följa med sitt barns pappa till hans släktsommarlandställe?

    Avskyr att bo i en sommarstuga isolerad i Skåne långt från allt trots bil med 15 personer inkl. barn där man delar en toalett. 
    Känner däremot att jag sviker mitt älskade barn om jag ej följer med. Mitt barn är en flicka och vi står varandra nära. 

    Det här gör att jag avskyr sommaren.

  • Svar på tråden Är det egoistiskt att ej följa med sitt barns pappa till hans släktsommarlandställe?
  • Fiona M

    Hur länge ska de vara där?

    Hur mycket tid tillsammans får ni tillsammans resten av sommaren?

    Men nej, jag tycker inte man ska plåga sig igenom saker, och är du ledig så ni kan hitta på saker på annan tid så skulle jag stannat jemma.

  • Anonym (vecka)
    Fiona M skrev 2015-07-04 17:35:56 följande:

    Hur länge ska de vara där?

    Hur mycket tid tillsammans får ni tillsammans resten av sommaren?

    Men nej, jag tycker inte man ska plåga sig igenom saker, och är du ledig så ni kan hitta på saker på annan tid så skulle jag stannat jemma.


    En veckas tid.
  • Anonym (vecka)
    Anonym (vecka) skrev 2015-07-04 17:39:23 följande:
    En veckas tid.
    Saken är den att jag kommer få vara ensam hemma då jag har semester och alla vänner är bortresta och allt är öde i Stockholm.
  • Anonym (lagom länge)

    Jag hade åkt dit, stannat två nätter och sedan tagit tåget hem.

  • Anonym (X)

    Du vet att din dotter aldrig kommer förlåta att du dissade henne för att träffa din älskare va?

  • Anonym (vecka)
    Fiona M skrev 2015-07-04 17:51:12 följande:

    Kommer du ha ledig tid med henne i sommar?


    Ja tre veckor.
  • Fiona M
    Anonym (vecka) skrev 2015-07-04 17:53:07 följande:

    Ja tre veckor.


    Då så, då hade jag stannat hemma. (eller snarare passat på att resa någonstans på egen hand )
Svar på tråden Är det egoistiskt att ej följa med sitt barns pappa till hans släktsommarlandställe?