• Äldre 5 Jul 03:28
    2864 visningar
    2 svar
    2
    2864

    Vad gillar ni killar hos oss tjejer?

    Hej!

    Är en tjej på 22 år som undrar vad ni killar gillar hos oss tjejer? Känner för det mesta att jag har det svårt för att finna någon och vet inte heller exakt hur jag ska vara kring killar för att de ska gilla mig...vet ju hur jag ska bete mig som "vän" och när jag är med vänner, och det är ju sagt att man ska vara sig själv, vilket jag är, men det känns som att ni killar vill att man ska vara så feminim och vara någon man inte egentligen är för att få en kille att bli intresserad av en....jag vill ju vara mig själv liksom, stark, självsäker, extrem sjuk humor(liksom family guy och simpsons), skatta åt precis vad som helst, löjlig, bjuda på mig själv, är heller inte alltför feminim, kan vara lite killaktig, men inte på ett manligt sätt, väldigt envis, och bestämd, tar inte skit från någon och tycker även om att prata med vem som helst utan att flörta, glad och spontan, ganska crazy ibland när jag är för full, men aj, thats me I guess., och sedan vänlig, omtänksam och filosoferar rätt mycket kring det mesta... ja det är väl jag typ. Men för att få killar på "fall" känns det som att man måste vara mer kvinnlig, typ visa sig sårbar, lite svag i sinnet, flörta, ha självförtroende och vara självsäker men fort på ett svagt sätt, liksom att man visar att man vill ha uppmärksamhet på ett självklart sätt, och att man fnittrar mycket, ger sig lätt och låter killen bestämma och klänga och hänga, ja helt enkelt visa sig sårbar , lite svag och lättfångad för att få killar men problemet är att jag är raka motsatsen. Är också intelligent och tycker om att diskutera politik, finns inget bättre typ...lol. men ja. Så iaf, tror att det mest är min personlighet som ställer det ivägen för att killar ska visa mig sin uppmärksamhet, för tycker ändå att jag ser bra ut...är ljusbrunett, ljusgröna/smaragdgröna ögon, kurvig och ganska stor rumpa, vilket jag personligen hatar, vältränad, kort, ca 1.60, fin hy, ansiktet sådär kanske, lagom stor näsa och mellanstora läppar, dock inga bröst..men ja..syns inte, då man har bh..sedan långt hår, och för tillfället brun. Så oavsett tycker jag ändå att jag ser bra ut, vill bara skaffa större bröst ,men det får bli när det blir helt enkelt. Men hur som, vad gillar ni killar hos oss tjejer, personlighetsmässigt?? Ni får även skriva utseendemäsigt om ni så vill, men vill mest ha svar på varför jag inte får någon killes uppmärksmahet(gäller ju främst när man är ute och festar vill säga, dansklubbar, förfest och så) och sedan, hur vet man då under dessa omständigheter att en kille är intresserad av en? Hur visar han det? Och finns det dem som är intresserad men som inte visar det? jaja kanske ganska en så klyche fråga detta, men vill veta! Vill ju knappast vara alone forever!
    So TELL ME PLEASE!

  • Svar på tråden Vad gillar ni killar hos oss tjejer?
  • Äldre 5 Jul 10:45
    #1

    Var dig själv acceptera den du är så kommer du att hitta den rätta. Att leva en roll eller leva upp till någons förhoppningar är bara dumt och onödigt då du inte är dig själv vilket kommer leda till en personlig kollaps för eller senare (delvis var dig själv lev inte falskt).

  • Äldre 5 Jul 17:46
    #2

    Till Volontär; Jovisst du har rätt..man hittar väl till slut någon som gillar en helt för den man är då. man blir ju dock lätt ytlig då alla har ett bekräftelsebehov av att vara omtyckt, så blir ju lätt att man då strävar efter att ändra på sig. Men ja, får vara mig själv , och hålla tummarna på att jag finner den rätta för mig! Tack för svar!  :)

Svar på tråden Vad gillar ni killar hos oss tjejer?