• Äldre 5 Jul 09:09
    1552 visningar
    2 svar
    2
    1552

    Levaxin - PMS

    Hej,
    Jag försöker blir gravid och har för en månad sedan börjat med Levaxin mot mitt höga sköldkörtelvärde. och dessutom tror jag att jag lider av PMSD, alltså arg och ömma bröst någon dag efter ägglossning fram till mens. mensvärk känner jag lite innan mens bara. och lite kring ägglossning.

    Men har nu ätit levaxin i en månad, och för två veckor sedan kring ägglossningstid hände det massa konstiga grejer,verkligen skengravid. mensvärk ofta och i ryggen, inte hungrig eller sugen på sött (vilket var ett omvänt problem tidigare) inga ömma bröst kom heller. Men idag fick jag mensen iaf. Jag har läst huuuuur myyycket som helst på alla fronter och ringt olika inom vården, och ingenstans säger de att Levaxin har några kända symptom. Jag har blivit gladare(kanske semesterkänslan också) hade ofta molnande värk i mage och neråt.

    Någon annan som upplevt så eller andra konstigheter efter att ha börjat med Levaxin? Trodde jag var gravid men lägger ner det nu när jag fick mensen.

  • Svar på tråden Levaxin - PMS
  • Äldre 6 Jul 14:51
    #1

    Jag har ätit levaxin i över 7 år och aldrig upplevt symtom eller biverkningar  av dem.

  • Äldre 8 Aug 08:37
    #2

    Hej, tack för svar.

    Ja de säger ju att de är symtomfria, och det kanske de är. Måste ju vara att sköldkörteln fungerar mer som den ska igen, därför alla dessa förändringar kanske.

    Men, har du barn? Eller lyckats bli gravid när du äter Levaxin?

Svar på tråden Levaxin - PMS