• Anonym (Kk)

    Hur får man tjejer att låta under sex?

    Jag undrar hur man får en tjej att njuta så mycket så att hon låter. Har bara haft sex 2 gånger och ingen av gångerna lät någon av tjejerna det minsta.

  • Svar på tråden Hur får man tjejer att låta under sex?
  • Melinoe

    Hitta en tjej som låter är mitt enda råd, alla stönar inte. Bara för hon är tyst betyder det inte att hon inte njuter och bara för att hon låter som på porrfilm betyder det inte att hon njuter.

  • Ensam hemma
    Melinoe skrev 2015-07-05 14:46:34 följande:
    Hitta en tjej som låter är mitt enda råd, alla stönar inte. Bara för hon är tyst betyder det inte att hon inte njuter och bara för att hon låter som på porrfilm betyder det inte att hon njuter.
  • Anonym (S)

    Hur gammal är du och hur gamla är tjejerna? Det kan både ha med dina färdigheter eller blyghet hos dem att göra. Men som någon sa, det riktiga livet är inte som en porrfilm. Särskilt inte om ni är 15 och nybörjare.

  • j a d e

    Vad nära det var att jag skrev ett OSERIÖST svar här.

    Nej men du får väl inse att kvinnor är olika, och om du inte tänder på en knäpptyst sexualstund kan ju en tanke vara att ligga med lite andra tjejer tills du finner en som matchar dig lite bättre än de där två?

    Det är alltså inte läge att börja suga på deras fötter eller bita dem i klittan eller liknade, de lär väl låta men möjligen inte på önskat vis.

  • Anonym (Kk)
    Anonym (S) skrev 2015-07-05 14:53:52 följande:

    Hur gammal är du och hur gamla är tjejerna? Det kan både ha med dina färdigheter eller blyghet hos dem att göra. Men som någon sa, det riktiga livet är inte som en porrfilm. Särskilt inte om ni är 15 och nybörjare.


    Jag är 24 och tjejerna har varit 20 och 26.

    Jag är ju oerfaren men lite tycker jag de skulle kunna njuta ändå. Jag menar inte att de skulle porrfilmsskrika men de var tysta som möss. Hörde knappt att de andades.
  • Smecker
    Anonym (Kk) skrev 2015-07-05 15:02:24 följande:

    Jag är 24 och tjejerna har varit 20 och 26.

    Jag är ju oerfaren men lite tycker jag de skulle kunna njuta ändå. Jag menar inte att de skulle porrfilmsskrika men de var tysta som möss. Hörde knappt att de andades.


    Jag hade nog avbrutit där. Inte så att jag går igång på några screamers, men jag förväntar mig åtminstone ljud som bekräftar att de lever och är med på det hela.
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (Kk)
    Smecker skrev 2015-07-05 15:07:35 följande:

    Jag hade nog avbrutit där. Inte så att jag går igång på några screamers, men jag förväntar mig åtminstone ljud som bekräftar att de lever och är med på det hela.


    Har bara varit en gång med varje. Inget att avbryta direkt. De ville inte ses igen.
  • Giovanna
    Anonym (Kk) skrev 2015-07-05 15:38:27 följande:
    Har bara varit en gång med varje. Inget att avbryta direkt. De ville inte ses igen.
    Avbryta akten naturligtvis. Vem sjutton fortsätter ha sex med någon som inte visar något som helst tecken på att njuta av det? Det är ju sjukt (såvida det inte rör sig om ett rollspel ni kommit överens om).
  • Anonym (Kk)
    Giovanna skrev 2015-07-05 15:47:47 följande:

    Avbryta akten naturligtvis. Vem sjutton fortsätter ha sex med någon som inte visar något som helst tecken på att njuta av det? Det är ju sjukt (såvida det inte rör sig om ett rollspel ni kommit överens om).


    Inte lätt att veta om man aldrig haft sex tidigare. Det var ju aldrig emot någons vilja men de visade inga känslor alls. Förmodligen jag som var kass.
  • Giovanna
    Anonym (Kk) skrev 2015-07-05 16:03:44 följande:
    Inte lätt att veta om man aldrig haft sex tidigare. Det var ju aldrig emot någons vilja men de visade inga känslor alls. Förmodligen jag som var kass.
    Har ni inte haft någon kommunikation under sexet? Typ: "känns det bra så här?", "vill du ta det lugnare?", "det här är skönt/inte skönt" osv.

    Vi är alla nybörjare nån gång men det här är grundläggande. Är en ovan (eller pryd) sker kanske kommunikationen mindre verbalt och mer med blickar, läten, kroppsrörelser etc. Det verkar ha saknats här. Det skulle jag ha tolkat som ointresse eller som att hon helt enkelt ställer upp på något hon inte vill/inte är redo för/inte vågar säga nej till.

    Jag var inte där när det hände men rent generellt skulle jag tolka det som ett övergrepp när en person har sex med någon som inte vill.
Svar på tråden Hur får man tjejer att låta under sex?