• Anonym (pumpan)

    Reagerar annorlunda på alkohol än tidigare

    Förut när jag drack så fick jag nästan lyckokänsla i kroppen, nästan euforisk. Blev glad, sprallig och mådde allmänt härligt.

    Senaste halvåret då jag druckit har jag bara blivit snurrig, inte känt mig särskilt full utan bara snurrig, lite illamående och avtrubbad.

    Hur kommer det sig? Det har ingen betydelse vad jag dricker heller, utan det är samma sak oavsett.

  • Svar på tråden Reagerar annorlunda på alkohol än tidigare
  • Anonym (pumpan)
    Kerubmamman skrev 2015-07-05 18:28:24 följande:

    Äter du några mediciner? 


    Nej
  • Minouiee

    Sådär har det varit för mig oxå och jag kom fram till att det har att göra med att jag blivit äldre! Ämnesomsättningen ändras ^^


    You don't need religion to have morals. If you can't determine right from wrong, you lack empathy, not religion.
  • Anonym (pumpan)
    Minouiee skrev 2015-07-05 19:18:31 följande:

    Sådär har det varit för mig oxå och jag kom fram till att det har att göra med att jag blivit äldre! Ämnesomsättningen ändras ^^


    Nej vad tråkigt :/
  • Minouiee
    Anonym (pumpan) skrev 2015-07-05 21:17:34 följande:

    Nej vad tråkigt :/


    Äsch då, halva släkten är alkisar, så jag lider inte utav att skippa alkoholen ;)
    You don't need religion to have morals. If you can't determine right from wrong, you lack empathy, not religion.
  • Anonym (pumpan)

    Jag blir typ nojjig att det är något stök i hjärnan med signaler osv........ :P

  • Steven01

    Sluta drick då? Det finns inget bättre jag gjort i mitt liv än all sluta dricka! Det borde fler prova, vilket lyft på alla plan!

Svar på tråden Reagerar annorlunda på alkohol än tidigare