• Anonym (tjeje­n)
    Äldre 6 Jul 09:03
    498 visningar
    2 svar
    2
    498

    För oerfaren

    Jag är betydligt mer oerfaren än jag skulle vilja. Jag har verkligen bett om att min kille (som är väldigt mycket mer erfaren) ska säga hur han vill ha det, men det funkar inte. Tycker mest att vi har "vanligt sex", olika ställningar och så, men undrar lite...

    * Vad är absolut skönast för killen? Finns det några knep utöver det vanliga?


    * När ska man knipa? Finns det sätt som gör det skönare eller funkar det "mest hela tiden"?


    * Killen som vill hela tiden - finns han? Jag är inte så erfaren då som sagt, men jag har velat ha sex oftare än killarna jag träffat. Vågar inte ta upp det för att de (han jag träffar nu) ska känna sig pressad och känna sig tvingad att han måste ha sex varje gång vi ses, men blir jättebesviken de gånger jag tycker att vi har möjlighet och så blir det inte för han verkar trött.

    Jag vill ha knepen för att han inte ska kunna låta bli mig Drömmer

  • Svar på tråden För oerfaren
  • Underh­ill
    Äldre 6 Jul 09:20
    #1

    Svårt att veta vad utöver det vanliga är för dej o er. Finns inga killar som vill hela tiden, även om det finns de som vill mer än andra just nu och då, men jag förstår vad du menar. Skulle tro att det är vanligare bland yngre killar än äldre att lusten finns där mer eller mindre hela tiden. Hur som helst så gissar jag att olika former av oral tillfredsställelse skulle gå hem. Ta satsen i munnen om du vill det. Svälj om du finner det upphetsande. Låt han spruta på andra ställen om du önskar. Knip om o när du känner att det skänker mer njutning...du lär höra eller se om det går hem för honom, tror jag. Annars skulle jag bry mig om mig själv och hur jag väljer att framstå/bete mig för att fånga hans intresse. Inte vara för PÅ. Att han är mer erfaren behöver ju inte vara lika med att han är bra på att njuta och ge njutning, men det vet ju du mer om :). 


    E vi överens så kör vi
  • Anonym (Bosse Bläck)
    Äldre 6 Jul 09:30
    #2

    Föreslår att du helt enkelt frågar honom om vad han tycker är skönast / går igång på.
    Med risk för att sparka in vidöppna dörrar och slänga mig med en gammal klyscha så säger jag bara: kommunikation är A och O. Alltid.

    Fast någonting som brukar funka på de flesta är väl att klä sig sexigt / utmanande.

    Kan iofs bli fel om han inte är "in the mood" men de flesta brukar nog bli just det. In the mood alltså.

Svar på tråden För oerfaren