• Anonym (Fatta­r inte)
    Äldre 6 Jul 13:50
    17030 visningar
    43 svar
    43
    17030

    Han vill inte acceptera min vänförfrågan

    Jag har träffat en kille i ungefär en månad, relationen är väl mer åt kk-hållet än en början på en seriös relation (även om jag inte skulle ha något emot det). Vi har väldigt roligt ihop osv. Jag slängde iväg en vänförfrågan på Facebook för ett tag sedan som han inte har accepterat..

    Sist vi sågs frågade jag varför och då sa han att han inte såg meningen men det för att han ändå inte är så aktiv där. Bullshit säger jag.. Skäms han för mig? Vill han inte att hans ex ska se? (Han har ganska nyligen blivit singel). Vad kan problemet vara?? Han flinade och sa att han skulle fundera på saken.. Förfrågan ligger fortfarande väntande så han har inte nekat, låter det bara vara. Även om det är en skitsak så blir jag faktiskt lite sårad. Vi följer varandra på Instagram och där har han inte alls lika många följare/vänner så där syns det ju mer att han följer mig..

  • Svar på tråden Han vill inte acceptera min vänförfrågan
  • Anonym (jaha)
    Äldre 6 Jul 13:53
    #1

    JA han skams delvis for dig och eran relation. Han vill inte ni di skall bli en del utav hans inre eller yttre kompis sfar.

  • Anonym (Fatta­r inte) Trådstartaren
    Äldre 6 Jul 13:56
    #2
    Anonym (jaha) skrev 2015-07-06 13:53:55 följande:

    JA han skams delvis for dig och eran relation. Han vill inte ni di skall bli en del utav hans inre eller yttre kompis sfar.


    Jag har träffat en del av hans vänner så det är inte som att han försöker "dölja" mig.
  • Anonym (jaha)
    Äldre 6 Jul 13:59
    #3
    Anonym (Fattar inte) skrev 2015-07-06 13:56:59 följande:
    Jag har träffat en del av hans vänner så det är inte som att han försöker "dölja" mig.
    Vet hans kompisar som du har traffat  om att ni ar KK?

    Mojligen ar han fortfarande tand pa sitt ex och vill inte riskera att du skriver nagot olampligt som hon kanske kommert se pa FB.
  • Anonym (Fatta­r inte) Trådstartaren
    Äldre 6 Jul 14:30
    #4
    Anonym (jaha) skrev 2015-07-06 13:59:16 följande:

    Vet hans kompisar som du har traffat  om att ni ar KK?

    Mojligen ar han fortfarande tand pa sitt ex och vill inte riskera att du skriver nagot olampligt som hon kanske kommert se pa FB.


    Ja det lär dom säkert veta om.

    Kan vara så.. Men de har tagit bort varandra på fb så hon kan ju ändå inte se. Det enda man ser är vilka han nyligen har blivit vän med och vad säger det egentligen. Däremot så kan hon ju se på instagram där hon fortfarande följer honom.
  • Äldre 6 Jul 14:34
    #5

    Ska du fortsätta ha sex med honom?

  • Anonym (Hejsa­n)
    Äldre 6 Jul 14:43
    #6
    Anonym (Fattar inte) skrev 2015-07-06 14:30:24 följande:

    Ja det lär dom säkert veta om.

    Kan vara så.. Men de har tagit bort varandra på fb så hon kan ju ändå inte se. Det enda man ser är vilka han nyligen har blivit vän med och vad säger det egentligen. Däremot så kan hon ju se på instagram där hon fortfarande följer honom.


    Hur kan du veta det, om du inte är vän med honom på Facebook?
  • Anonym (Känns oseriö­st)
    Äldre 6 Jul 14:51
    #7

    Min första känsla är att han inte vill involvera dig i hans liv för mycket då han kanske ser dig som något tillfälligt.

  • Äldre 6 Jul 14:54
    #8
    +1

    Han är gift och har redan två andra "flickvänner" Därför vill han inte ha dig på facebook oxo

  • Anonym (Fatta­r inte) Trådstartaren
    Äldre 6 Jul 15:09
    #9
    puss skrev 2015-07-06 14:34:12 följande:

    Ska du fortsätta ha sex med honom?


    Vet inte.. Vill träffa honom. Men tog det här som en rejäl diss.
  • Anonym (Fatta­r inte) Trådstartaren
    Äldre 6 Jul 15:10
    #10
    Anonym (Hejsan) skrev 2015-07-06 14:43:47 följande:

    Hur kan du veta det, om du inte är vän med honom på Facebook?


    Kan se hans vänner och söka..
Svar på tråden Han vill inte acceptera min vänförfrågan