• Anonym (Qvinn­a)
    Äldre 6 Jul 19:36
    736 visningar
    3 svar
    3
    736

    Ni som lever i distans relationer hur gör ni?

    Lever sen ett år med en fantastiskt man. Men vi har en relation distans relation. Han bor i Malmö och jag i Sthlm. På sikt har vi talat om att sammanstråla någonstans om det blir Malmö eller Sthlm får vi se. Han har två barn som är rätt stora den ena 18 den andra börjar gymnasium nu till hösten. Jag har en liten kille på 7 år. Vi har det verkligen super bra tillsammans. Klart inget är perfekt men vi har verkligen haft tid att lära känna varandra. Hur gör ni andra som har distans relationer ? Vill gärna höra.

  • Svar på tråden Ni som lever i distans relationer hur gör ni?
  • Anonym (dists­ns)
    Äldre 6 Jul 19:41
    #1

    Jag har levt min min pojkvän numera man på distans i princip hela vårat förhållande.

    I 6 långa år, nu börjar jag faktiskt trött. .han ska bara göra klart sista projekt utomlandssom komet ta högt 6 månader.

    Vi kanske kanske 1 var 40:e dag i några dagar. Det är skit jobbigt och tung. Visst kärleken övervinner allt och allt det där men satsa att bo ihop om ni vrkligrn vill vara med varandra. Det tär ganska mycket på förhållande kan jag säga. Inte i början kanske men efter några år.

  • Anonym (hälsa­r på)
    Äldre 6 Jul 19:47
    #2

    Nu bor vi isär i några månader bara, men vi turas om att hälsa på varandra så att det max går 3 veckor mellan att vi ses, ca 4 dagar åt gången. Blir inte oftare än så då det är några timmar flyg emellan. Sen håller vi kontakten jämt via chatt och skypar nästan varje dag.

  • Anonym (Qvinn­a) Trådstartaren
    Äldre 6 Jul 19:47
    #3

    Ja vi vet att det är den vägen vi måste vandra för att kunna vara tillsammans.Men det får ta tid för det ska fungera för alla inblandade. Men vi vill båda vara och bo.Men visst vet jag att det är svårt. Men han är värd allt. En super man.

Svar på tråden Ni som lever i distans relationer hur gör ni?