• Anonym (Va?)
    Äldre 6 Jul 19:37
    1428 visningar
    11 svar
    11
    1428

    Är det något fel på mig? Penis?

    Känt mig irriterad där nere så nu i duschen särade jag ordentligt för att tvätta rent i alla skrymslen. Blev rädd när jag såg som en liten minipenis precis ovan slidmynningen. Är det verkligen mitt urinrör eller är jag missbildad? Tyckte också när jag tryckte på den att det kom ut som vita flytningar. Är jag tvåkönad? Kan urinröret svullna upp av någon anledning? Har försökt sökt på bilder men inga naturliga bara en massa teckningar. Ska man se ut så här?

  • Svar på tråden Är det något fel på mig? Penis?
  • Anonym (klitt­an)
    Äldre 6 Jul 19:43
    #1

    Hur gammal är du??

    Det är din klitoris du sett. Ingen fara , 51% av jordens befolkning föds med en sån.

  • Äldre 6 Jul 19:48
    #2

    Har du googlat på alien? Det kan röra sig om nånt sånt.

  • Anonym (Va?) Trådstartaren
    Äldre 6 Jul 19:51
    #3
    Anonym (klittan) skrev 2015-07-06 19:43:26 följande:

    Hur gammal är du??

    Det är din klitoris du sett. Ingen fara , 51% av jordens befolkning föds med en sån.


    Nej, klitoris sitter högre upp.
  • Anonym (?)
    Äldre 6 Jul 19:57
    #4

    vadå inuti eller? Uppåt eller neråt? De kan inte vart att du stog i en ställning där livmoderhalstappen blev mycket framträdande? I vissa vinklar kan den komma lång ner

  • Anonym (Va?) Trådstartaren
    Äldre 6 Jul 20:46
    #5
    Anonym (?) skrev 2015-07-06 19:57:45 följande:

    vadå inuti eller? Uppåt eller neråt? De kan inte vart att du stog i en ställning där livmoderhalstappen blev mycket framträdande? I vissa vinklar kan den komma lång ner


    Nej, alltså särade ordentligt på läpparna och precis ovan öppningen.
  • Anonym (Huh)
    Äldre 6 Jul 21:09
    #6

    Fattar inte riktigt. Krävs nog foto/ att du ritar

  • Äldre 6 Jul 21:21
    #7

    Klitoris?

  • Äldre 6 Jul 21:40
    #8

    Ja, det är en penis.

  • Anonym (Va?) Trådstartaren
    Äldre 6 Jul 22:42
    #9

    Precis ovan mutthållet inunder läpparna. Klitoris sitter högre upp där läpparna möts i ett V. Ska fan söka läkare.

  • Anonym (klitt­an)
    Äldre 6 Jul 23:23
    #10

    På din beskrivning lät det ju som klittan.

    Men det där låter ju lite mysko, som att urinröret "fallit ner"? Är det alltså runt urinrörsmynningen det är svullet och sticker ut?

    Jag skulle nog gå till gyn om det hände mig.

  • Anonym (Va?) Trådstartaren
    Äldre 6 Jul 23:36
    #11
    Anonym (klittan) skrev 2015-07-06 23:23:53 följande:

    På din beskrivning lät det ju som klittan.

    Men det där låter ju lite mysko, som att urinröret "fallit ner"? Är det alltså runt urinrörsmynningen det är svullet och sticker ut?

    Jag skulle nog gå till gyn om det hände mig.


    Ja precis. Men UH nu blir jag än mer orolig. Flytningar därifrån kan vara infektion/ inflammation/ könisar vad jag läst på nätet. Blir att kontakta gyn. Men könisar borde det inte vara har bara haft en kille och innan honom testade jag mig och var ren. Läskigt!
Svar på tråden Är det något fel på mig? Penis?