• Myyslii

    Vätska ur brösten-gravititestecken?

    Är på bim -7 och i fredags så kom det lite vätska ur ena bröstet när jag kliade lite på den och efter de provade jag att klämma på båda bröstvårtorna och båda kommer de vätska ur, då och de gör det fortfarande. ;) Någon som har haft liknande och varit gravid? Har även molvärk/menssmärtor och illamående.

    Har ett barn sen innan på snart 15 månader. :)

    Tacksam för svar. Är mycket nyfiken. :D

  • Svar på tråden Vätska ur brösten-gravititestecken?
  • Hoppanloppan
    Myyslii skrev 2015-07-06 22:42:34 följande:

    Är på bim -7 och i fredags så kom det lite vätska ur ena bröstet när jag kliade lite på den och efter de provade jag att klämma på båda bröstvårtorna och båda kommer de vätska ur, då och de gör det fortfarande. ;) Någon som har haft liknande och varit gravid? Har även molvärk/menssmärtor och illamående.

    Har ett barn sen innan på snart 15 månader. :)

    Tacksam för svar. Är mycket nyfiken. :D


    På bim-7 har ägget knappt hunnit fästa så det är inget graviditetstecken. Du får vänta 7 dagar och ta ett test då :)
  • Ego Lovers

    Min klasskompis fick bröstmjölk fast hon inte var gravid. Då var vi 17 år

  • Myyslii
    Hoppanloppan skrev 2015-07-07 01:15:40 följande:

    På bim-7 har ägget knappt hunnit fästa så det är inget graviditetstecken. Du får vänta 7 dagar och ta ett test då :)


    Tack för svar. :)

    Tycker de var så märkligt från en dag till en annan. Vätskan kom 6 dagar efter beräknad ägglossning och mys bara sådär över natten. :) Så det är väll inte helt omöjligt att de kan ha hunnit fästa?
  • Myyslii
    Jag är bara jag skrev 2015-07-07 12:53:17 följande:

    Även om embryot fäst får man absolut inte bröstmjölk så tidigt.


    Vad kan de bero på då?

    Skulle inte kalla de bröstmjölk riktigt.. Mer som en klibbig vätska. Kommer inte mycket alls men de blir små små droppar. Har inte varit så alls efter jag slutade amma min son och nu helt plötsligt?

    Tänkte om de kunde bero på hormonändring eller liknande?
Svar på tråden Vätska ur brösten-gravititestecken?