• Anonym (Solbr­ynt och bäst)
    Äldre 7 Jul 01:39
    13786 visningar
    56 svar
    56
    13786

    Varför vill kvinnor ha svarta och män Thai?

    Kvinnor åker ända till Gambia och fiskar även svarta här.
    Män ända till Thailand och tar hit en del.

    Svarta män gökar bättre, kanske därav ett antal mulatter.

    Thaikvinnor är behagliga och lite trängre.

    Vad mer?

  • Svar på tråden Varför vill kvinnor ha svarta och män Thai?
  • Anonym (hm)
    Äldre 7 Jul 02:03
    #1

    Min fasta övertygelse är att man vill ha individer för att dem är dem och inte beroende på vilken nationalitet eller hudfärg de har. Sen är det klart att sexköpare har alltid funnits och tyvärr kommer de nog finnas fortsättningsvis också. Noterar att du lyfter urtypen för resp kön enligt mediabilden. Det finns bra artiklar om kvinnors resp mäns sexköp på nätet för den som vill ta del av det.

  • Anonym (Solbr­ynt och bäst) Trådstartaren
    Äldre 7 Jul 02:07
    #2
    Anonym (hm) skrev 2015-07-07 02:03:04 följande:

    Min fasta övertygelse är att man vill ha individer för att dem är dem och inte beroende på vilken nationalitet eller hudfärg de har. Sen är det klart att sexköpare har alltid funnits och tyvärr kommer de nog finnas fortsättningsvis också. Noterar att du lyfter urtypen för resp kön enligt mediabilden. Det finns bra artiklar om kvinnors resp mäns sexköp på nätet för den som vill ta del av det.


    Men nu handlar det inte om bara sexköp då de vill ha sällskap och betalar, ibland tar de hem någon.
  • Anonym (M30)
    Äldre 7 Jul 02:11
    #3

    Svarta män har överlag en större kuk och dom är inte lika beta som majoriteten svenska män.
    Och när det kommer till asiatiska tjejer så tvekar jag skarpt på att dom skulle ha mindre fittor, även dom är gjorda för att kunna föda ett barn.

  • Ego Lovers
    Äldre 7 Jul 02:14
    #4

    Här har du en kuk karta över Europa

  • Anonym (hm)
    Äldre 7 Jul 02:16
    #5

    Tycke kan ju uppstå mellan två olika individer, det kan ske i Sverige men kan också ske i Gambia. Kanske att männen är mer aktiva för kvinnors behov där och uppvaktande vad vet jag. Vårt vidare resemönster gör att världen krymper och möjligheterna till möten skapar romanser.

  • Anonym (Solbr­ynt och bäst) Trådstartaren
    Äldre 7 Jul 02:24
    #6
    Anonym (M30) skrev 2015-07-07 02:11:33 följande:

    Svarta män har överlag en större kuk och dom är inte lika beta som majoriteten svenska män.
    Och när det kommer till asiatiska tjejer så tvekar jag skarpt på att dom skulle ha mindre fittor, även dom är gjorda för att kunna föda ett barn.


    Ja vetenskaplig rasistisk mätning visar att svarta har störst, vi är normala och asiatiska har minst, därav kan man tro att vaginan är likaledes.
  • Anonym (Solbr­ynt och bäst) Trådstartaren
    Äldre 7 Jul 02:27
    #7
    Ego Lovers skrev 2015-07-07 02:14:29 följande:

    Här har du en kuk karta över Europa


    Haha spanjorerna har mindre, fransmännen har älskarinnor och italienare var heta förut. Vilket är det svarta landet i mitten Ungern?
  • Anonym (Solbr­ynt och bäst) Trådstartaren
    Äldre 7 Jul 02:34
    #8
    Anonym (hm) skrev 2015-07-07 02:16:30 följande:

    Tycke kan ju uppstå mellan två olika individer, det kan ske i Sverige men kan också ske i Gambia. Kanske att männen är mer aktiva för kvinnors behov där och uppvaktande vad vet jag. Vårt vidare resemönster gör att världen krymper och möjligheterna till möten skapar romanser.


    Svenska och engelska dokumentärer har visat Gambia att svarta unga arbetslösa raggar äldre vita generösa kvinnor som de har sällskap med ett antal dygn. En slags billig eskort då "dom är mer uthålliga" som en sa. 

    Män flyttar längre tider till tajlandet för lite "taj"vård, blir ibland lurade ch ar hem en del som vi sett. 

    Svarta finns att få här men det är brist på Asien-tjejer. 
  • Äldre 7 Jul 05:21
    #9

    Varför är alla svenska kvinnor som söker um...kärlek i Gambia så aggressivt fula? Jag är uppriktigt nyfiken. Är det ett krav för att få komma in i landet, eller vad händer?

  • Anonym (Solbr­ynt och bäst) Trådstartaren
    Äldre 7 Jul 05:52
    #10
    Dr Nail skrev 2015-07-07 05:21:06 följande:

    Varför är alla svenska kvinnor som söker um...kärlek i Gambia så aggressivt fula? Jag är uppriktigt nyfiken. Är det ett krav för att få komma in i landet, eller vad händer?


    De fulaste jag såg var gamla frånskilda engelska mammor, de svenska såg bättre ut. Men varför gå över ån efter vatten, man måste vara ganska snygg för en svart här som vill stanna?
Svar på tråden Varför vill kvinnor ha svarta och män Thai?