• Anonym (Tinge­ling)
    Äldre 7 Jul 12:07
    3447 visningar
    15 svar
    15
    3447

    Sol o sommar o sex

    Nu är det sommar o sol , härligt ... Har aldrig varit så sugen på sex som jag är nu .. Är nog många faktorer som spelar in

    Skönt att sola o bada naken ...

    Ha sex naturligtvis

  • Svar på tråden Sol o sommar o sex
  • Anonym (Jag)
    Äldre 7 Jul 12:21
    #1

    Har sällan varit så sugen på sex som jag är nu. Men risken är väl att det blir som alla tidigare somrar, inget. Jobbigt när man känner hur lusten bara spirar i kroppen.

  • Anonym (Tinge­ling) Trådstartaren
    Äldre 7 Jul 12:33
    #2

    Ja, det är en härlig spännande känsla

  • Anonym (Pappa­32)
    Äldre 7 Jul 12:41
    #3
    Anonym (Tingeling) skrev 2015-07-07 12:07:40 följande:

    Nu är det sommar o sol , härligt ... Har aldrig varit så sugen på sex som jag är nu .. Är nog många faktorer som spelar in

    Skönt att sola o bada naken ...

    Ha sex naturligtvis


    Har samma problem. Semester + sommar + sol = jag blir outhärdlig för frun. Sexmonster blir jag.
  • Anonym (Tinge­ling) Trådstartaren
    Äldre 7 Jul 13:01
    #4

    Och blir inte det ? Mm, det är nåt visst med sommar ..

    Vad gör du åt det ?

  • Anonym (Go och gla sex varje da)
    Äldre 7 Jul 13:30
    #5
    +1

    Jag skulle vara helnöjd om jag hade en man som blev "outhärdlig för frun" (hur man nu kan bli det). Förhoppningsvis är det på semestern man har mer ork för sex och för varandra, så det hoppas jag på. Förra årets semester var fylld av sex, men då hade vi just träffats. I år får vi väl se antar jag

  • Anonym (Jag)
    Äldre 7 Jul 13:44
    #6

    Fast det är klart, skulle jag lyckas få till det i sommar vore det en höjdpunkt utan like.

  • Anonym (Tinge­ling) Trådstartaren
    Äldre 7 Jul 13:46
    #7

    Vi upplevde att nakenbad är en härlig upplevelse på många sätt,

    Det känns ju lite konstigt att man fått mer sexlust , än på andra årstider , man får leva på denna härliga pirriga känsla o lust

  • Äldre 7 Jul 17:16
    #8

    Min fru tycker inte om nakenhet. Det är avtändande. Nu har jag slutat ta initiativet och dessutom solaro badar jag naken. Behöver egentligen inte ha kläder där jag bor. Sexlusten är enorm och hon vill inte. Runka går ju och jag tänker inte smyga.

  • Anonym (Jag)
    Äldre 7 Jul 17:20
    #9
    Anonym (Tingeling) skrev 2015-07-07 13:46:56 följande:

    Vi upplevde att nakenbad är en härlig upplevelse på många sätt,

    Det känns ju lite konstigt att man fått mer sexlust , än på andra årstider , man får leva på denna härliga pirriga känsla o lust


    Det behöver inte vara nakenbad. Det räcker med att gå till en vanlig badstrand med många kvinnor för man ska bli sprängkåt. Alltid finns det några som attraherar en sexuellt. Sedan får man använda fröken höger när man kommer hem och fantiserar om kvinnor man sett.
  • Anonym (Tiffa­ny)
    Äldre 7 Jul 17:40
    #10
    Anonym (Jag) skrev 2015-07-07 17:20:56 följande:

    Det behöver inte vara nakenbad. Det räcker med att gå till en vanlig badstrand med många kvinnor för man ska bli sprängkåt. Alltid finns det några som attraherar en sexuellt. Sedan får man använda fröken höger när man kommer hem och fantiserar om kvinnor man sett.


    Varför inte hitta en tjej att sexa med?
  • Anonym (Tiffa­ny)
    Äldre 7 Jul 17:41
    #11

    Sex på sommaren är hur härligt som helst. Det pirrar i kroppen redan på våren som sedan exploderar i kåthet på sommaren. Önskar alla en härlig sexrik sommar.

  • Anonym (K)
    Äldre 7 Jul 19:50
    #12
    +1
    Anonym (Tiffany) skrev 2015-07-07 17:40:11 följande:
    Varför inte hitta en tjej att sexa med?
    Jo, men det är inte lika lätt. Inte bara att hitta. 
  • Anonym (Tiffa­ny)
    Äldre 7 Jul 20:08
    #13
    Anonym (K) skrev 2015-07-07 19:50:25 följande:

    Jo, men det är inte lika lätt. Inte bara att hitta. 


    Det är väl bara att gå ut och ragga? Hur svårt kan det va?
  • Anonym (K)
    Äldre 7 Jul 20:50
    #14
    Anonym (Tiffany) skrev 2015-07-07 20:08:00 följande:
    Det är väl bara att gå ut och ragga? Hur svårt kan det va?
    Som tjej kanske ja. Men inte som kille. Som kille kan du ragga i flera år med 0 i resultat.

    Du vet att det är några få killar på toppen av "näringskedjan" de coola, attraktiva som får ligga med ett större antal av tjejer. Majoriteten av killar får inte det. Så många killar går tomhänta och får använda mister höger.
  • Anonym (Jag)
    Äldre 8 Jul 11:37
    #15
    Anonym (Tiffany) skrev 2015-07-07 17:40:11 följande:

    Varför inte hitta en tjej att sexa med?


    Lättare sagt än gjort. Har försökt med det i många år men det vill sig inte.
Svar på tråden Sol o sommar o sex