• Äldre 9 Jul 19:00
    13664 visningar
    21 svar
    21
    13664

    Sexleksaker outlet

    Är det någon som har erfarenhet av onlinebutiken sexleksaker outlet? Verkar som dom inte har varit igång så länge. Priserna ligger rätt lågt mot andra butiker. Vågar man beställa?

  • Svar på tråden Sexleksaker outlet
  • Flunke­n
    Äldre 9 Jul 19:57
    #1
    Pollee skrev 2015-07-09 19:00:45 följande:

    Är det någon som har erfarenhet av onlinebutiken sexleksaker outlet? Verkar som dom inte har varit igång så länge. Priserna ligger rätt lågt mot andra butiker. Vågar man beställa?


    Kolla på Alibaba
    Jag köper direkt därifrån (kina)
  • Anonym (salla­)
    Äldre 10 Jul 09:46
    #2

    va inga problem för min del, alla betalningar går via klarna ändå

  • Äldre 10 Jul 10:07
    #3

    Det låter ju bra. Hur lång tid tog det att få hem beställningen?

  • Flunke­n
    Äldre 10 Jul 11:33
    #4
    Pollee skrev 2015-07-10 10:07:19 följande:

    Det låter ju bra. Hur lång tid tog det att få hem beställningen?


    5-7 dagar DHL
  • Äldre 10 Jul 14:44
    #5

    Du som handlat på outlet Får man fråga vad du beställde? fick du hämta ut ditt paket eller kom det i brevlådan? (Med tanke på paketets storlek)

  • Äldre 10 Jul 16:21
    #6

    Beställde flertalet produkter ur den nya kollektion Fifty Shades Of Grey från Sexleksakeroutlet. En del andra roliga tillbehör utöver detta ramlade såklart ner i varukorgen innan jag slutligen gick till kassan. Först då upptäckte jag hur låga priserna var mot andra nätbutiker så jag tvekade inte en sekund på att lägga i lite fler roliga produkter. Allt gick smidigt. Beställningen, rabattkoden föll på plats och bekräftelse kom på sakerna. Hämtade ut ett paket 4 dagar senare och det var diskret och fint packat. En del teasers följde med som lite kuriosa gåvor och det uppskattas alltid. Mitt köp gick nog på 2 tredjedelar av vad det annars skulle kosta hos konkurrenterna. Mycket nöjd med hela grejen. Sexleksaker outlet rekommenderas varmt.

  • Äldre 20 Jul 15:50
    #8

    Uppdaterar.

    Har sedan jag startade tråden beställt två gånger. Produkter från deras snabblager. Båda gångerna hade jag paketen efter två dagar. Ett hämtade jag ut och ett levererades till brevlådan. Betalade direkt vid beställningen. Billigt och inget strul.

  • Anonym (salla­)
    Äldre 18 Aug 06:50
    #9

    Anonym (BAD AS) skrev 2015-07-10 17:25:54 följande:
    Sexleksaker outlet är den mest oseriösa butik som finns. Det är en dålig liten butik som försöker slå sig in på marknaden med bra priser för att kriga ut de andra serösa. Jag gick själv på den niten, priset alltså. Beställde och fick aldrig min vara och fick tjata för att få mina pengar tillbaka!! Så STOR VARNING för denna butik!!! Lovar att den butiken är inte kvar om ett tag.
    vilken butik äger du då?
  • Flunke­n
    Äldre 18 Aug 10:08
    #10
  • Äldre 3 Dec 12:41
    #11
    Anonym (BAD AS) skrev 2015-07-10 17:25:54 följande:
    Sexleksaker outlet är den mest oseriösa butik som finns. Det är en dålig liten butik som försöker slå sig in på marknaden med bra priser för att kriga ut de andra serösa. Jag gick själv på den niten, priset alltså. Beställde och fick aldrig min vara och fick tjata för att få mina pengar tillbaka!! Så STOR VARNING för denna butik!!! Lovar att den butiken är inte kvar om ett tag.
    Alla får ha en åsikt. Dock känns det som det inlägg du väljer om Sexleksaker Outlet är bottenlöst dravel. Att ta sig in på marknaden med bra priser är väl ytterst seriöst. Hela världen gillar bra priser. Har beställt tillsammans med min sambo var tredje månad nu. Lika enkelt till fantastiskt bra priser varje gång. Som det ser ut idag så kommer det nog att bli en fjärde beställning till de bra priser som du har synpunkter på. Att betala tryggt och direkt till bra priser med garanterad leverans är nog det mest optimala betyg man kan få på man är seriös. God Jul!
  • Anonym (salla­)
    Äldre 9 Dec 21:58
    #12

    Tummen upp för Fifty Shades, Bad As verkar bara vara en av de otroligt tråkiga butiks ägarna som ska ge tusen skit tråkiga svar och egna inlägg på att deras butik är den bästa, låter som en bra butik Sexleksaker Outlet tycker jag

  • Äldre 9 Dec 22:02
    #13
    Flunken skrev 2015-08-18 10:08:14 följande:
    Det måste vara det de menar med uttrycket "köpetös".
    Gör ni andra saker tillsammans mer än bastar och gungar? Jag menar skogspromenader och åka till Ullared och sånt. 
  • Anonym (.)
    Äldre 21 Dec 09:35
    #16
    Mina Lustar skrev 2015-12-21 07:42:25 följande:

    Rent spontant, fantastiskt osmakliga produkter?


    Låter som ett seriöst svar från en medlem som fått många inlägg borttagna pga reklam för en affiliate sajt som säljer vuxenleksaker. Får du även betalt för att racka ner på andra sajter?
  • Anonym (.)
    Äldre 21 Dec 09:36
    #17
    Flunken skrev 2015-08-18 10:08:14 följande:

     


    Brukar din fru få vara med och leka med din älsklingsbebis? Hur är det med barnen, får de gunga tillsammans med henne?
  • Flunke­n
    Äldre 21 Dec 13:27
    #18
    Anonym (.) skrev 2015-12-21 09:36:56 följande:

    Brukar din fru få vara med och leka med din älsklingsbebis? Hur är det med barnen, får de gunga tillsammans med henne?


    Det kanske vore nåt??
  • Anonym (Spänn­ande)
    Äldre 29 Dec 03:49
    #18

    Kollade precis på den hemsidan, ska  kolla på den med min partner, vi kan säkert finna många nya saker att ta till i sängkammaren, v har än inga sex leksaker, så blir lite sugen på nu att skaffa viberatorer, sex spel osv 0:)
    Var mot sex leksaker ett tag.
    Men nu när min partner är borta mycket så blir man väldigt kåt.. Vill inte heller ha någon annan, så bad faktiskt honom en en kopia av hans penis, är väldigt spännande o se vad han svarar (vet redan hans svar dock) men hur han kommer svara! :)

  • Flunke­n
    Äldre 29 Dec 11:21
    #19
    Anonym (.) skrev 2015-12-21 09:36:56 följande:

    Brukar din fru få vara med och leka med din älsklingsbebis? Hur är det med barnen, får de gunga tillsammans med henne?


    Ärligt talat så är hon bara med mig och vi gungar och badar på mitt landställe

    Hon blir så härligt varm och go i solen ..

    Jag slickar och suger hennes bröst och sköte ...

    Tillsammans njuter vi av sol och bad och värme ..

    Underbar är Hennes läte inuti när min lilla penis förs fram och tillbaka ...

    Bästa njutningen nånsin för denne man
  • Flunke­n
    Äldre 29 Dec 11:24
    #20
  • Anonym (Spänn­ande)
    Äldre 29 Dec 22:39
    #21
    Flunken skrev 2015-12-29 11:21:29 följande:
    Ärligt talat så är hon bara med mig och vi gungar och badar på mitt landställe

    Hon blir så härligt varm och go i solen ..

    Jag slickar och suger hennes bröst och sköte ...

    Tillsammans njuter vi av sol och bad och värme ..

    Underbar är Hennes läte inuti när min lilla penis förs fram och tillbaka ...

    Bästa njutningen nånsin för denne man
    Låter som ett failat sexliv om du har bättre sex med dockan än din fru..
Svar på tråden Sexleksaker outlet