• maalinss

    Hur kändes det för er i v 13

    Som rubriken lyder, hyr kändes det? Med andra barnet? Syns/syntes magen? Berätta gärna! :)

  • Svar på tråden Hur kändes det för er i v 13
  • Ungoliant

    Kändes inget alls. Skönt. Alla tidiga symptom borta men ingen mage på länge. Hade lätt kunnat dölja graviditeten till typ v 25 med både ettan och tvåan.

  • Annelie 76

    Samma här, inga besvär och ingen mage. För mig var det verkligen spökveckor och de började där ungefär.

  • Anonym (j)

    Visserligen första barnet:

    Trött fortfarande, börjar känna av vad jag tror är foglossning till och från.

    Tycker att jag börjar få lite mage men inget som syns med kläder på, förmodligen mest svullen.

  • Mascaraklumpar

    Det känns som om jag just tryckt i mig en jättemiddag - hela tiden. Magen är liksom stor och uppblåst men det är ju ingen bebismage. I övrigt mår jag som vanligt och har gjort det i princip hela tiden. Möjligtvis liiite ömma bröst, om jag verkligen känner efter.

  • Miracle09

    Går in i v 15 imorgon och det känns likadant som i v13. Ingen mage, bara uppsvälld efter maten och på kvällen. Inga symptom, mest trött bara. Vill bara ha bebismagen nu :)

  • KrabbanKrabat

    Jag är nu i vecka 15+1 så det är ju bara ett par veckor sedan för mig. Jag mådde fortfarande lite illa, speciellt av vissa dofter (gör fortfarande), sjukt kissinödig, speciellt på nätterna (börjar avta nu) Yrsel då jag reste mig för fort (har fortfarande) & galet trött (är ännu), kan sova dygnet runt om jag fick ????

Svar på tråden Hur kändes det för er i v 13