• homesweethome

    Orolig över min son

    Hej allihopa! Det är så att jag har ett smärre problem med min son, Sebastian. Han är 6 år och är väl som vilken liten unge som helst, men ibland går han in i sina episoder.

    Han får agressiva utbrott, börjar slicka på saker ( och människor ). Han säger att det egentligen inte är han som gör det utan att han blir kontrollerad av någon annan. Det har pågått ett tag och jag tänkte att det bara var en fas men droppen rann över nu inatt när jag vaknade av att Sebastian stod bredvid min säng, smekte min kind med en stekspade och sa " snart är du min". Vad ska jag göra? Är ECT ett alternativ? Jag vill inte medicinera honom direkt men det måste sluta snart. Har ni haft liknande problem och vad gjorde ni?

    Mvh / orolig mamma

  • Svar på tråden Orolig över min son
  • homesweethome

    Förstår inte vad det är att skratta åt. Jag önskar verkligen att det inte var på riktigt, men det är det. Vill hjälpa honom och vill att lilla Sebastian ska må bra. Sen är det självklart jobbigt att behöva vara rädd för sin egen son. Finns det någon som har något tips?

  • Vanja

    Förlåt!! Har svårt att ta detta på allvar.. Då det låter som en scen ur en sämre skräckfilm. men om det.är Som du säger så kanske du kan ringa 1177? Dom kan nog inget göra men vet säkert vem du bör kontakta. Psykolog lr präst? Lycka till med lille Sebastian!

Svar på tråden Orolig över min son