• Ståhli­s
    Äldre 23 Feb 15:41
    2527 visningar
    17 svar
    17
    2527

    OS! Sverige - Tjeckien. Resultat!?

    Jag spinner vidare...
    Men nu blir det tuffare att gissa resultat.....men okej!

    Med hjärtat: Sverige 4 Tjeckien 3 efter förlängning.
    Med skallen: Sverige 1 Tjeckien 4...

    Målen då...hmm...
    Om det blir som hjärtat gissat så tror jag återigen på Zetterberg, sen Alfredsson 2 mål och Holmström.

    Skallen: Alfredsson

  • Svar på tråden OS! Sverige - Tjeckien. Resultat!?
  • davidi­an
    Äldre 23 Feb 20:46
    #1

    3-3 svensk vinst på straffar

  • Sam2
    Äldre 23 Feb 22:48
    #2

    Det beror på hur Sverige spelar.

    Som mot Slovakien: 0-10

    Som mot Schweiz: 3-2

    Matchen mot Schweiz var den senaste så den får förtur. Alltså 3-2 till Sverige.

  • noClue
    Äldre 23 Feb 23:12
    #3

    3-1 till sverige. Trean i tom bur av "Pebben".

  • davidi­an
    Äldre 24 Feb 00:00
    #4

    holmström borde få göra både ett å flera mål. vilket slit hoppas han får spela med några roligare än sedinarna. kan inte vara kul att få stryk framför målet en hel match medans sedinarna åker och gömmer sig i hörnet

  • Lastbi­lsfars­an
    Äldre 24 Feb 08:05
    #5

    men Holmström är väl med för att ta stryk framför mål... Alla har sina uppgifter och hans är att vara i vägen och ta stryk..

  • Ståhli­s
    Äldre 24 Feb 15:19
    #6

    Inga fler gissningar så här i sista timmen/skedet innan match?? *puff*

  • Ståhli­s
    Äldre 24 Feb 18:47
    #7

    HAHA! Man var ju inte ens i närheten!
    Men fy bubblan vilken skööön seger!!!
    Nu är det guld som gäller!

  • davidi­an
    Äldre 24 Feb 19:24
    #8

    kunde inte hålla med mer.
    får trösta mitt feltippande med att han johan i studion trodde som jag

  • noClue
    Äldre 24 Feb 19:37
    #9

    grymt rolig match!!

  • Tvilli­ngfars­a
    Äldre 24 Feb 20:19
    #10

    Absolut och ett sanslöst otippat resultat. Väldigt skoj att för en gångs skulle se kronorna lyfta sig i en turnerning och göra en kanonmatch.

    btw Niklas Wikegård asså jag kan inte låta bli att digga han som kommentator, grymt sköna kommentarer och min absoluta favorit.

  • noClue
    Äldre 24 Feb 22:36
    #11

    Har alltid gillat Nicklas Wikegård, men håller fullt med om att han vuxit något så grymt under den här turneringen. Dessutom hur grym som helst i expektreklamen.

    Skulle va skönt och se honom som förbundskapten för Tre Kronor!

  • davidi­an
    Äldre 24 Feb 23:30
    #12

    a wikegård är bra..
    hadde en diskution med tanten om jihde. spelar han en ett pucko med FLIT så att "expertkometatorena" får frågor att svara på..eller är han helt enkelt bara ett störigt pucko av naturen.... försöker verkligen att INTE störa mig på han men det går bara inte

  • Torran­ce
    Äldre 25 Feb 08:59
    #13

    Wikegård är bäst! Jag skrev faktiskt ett brev till honom för lite mer än ett år sen, det tog ett par månader typ, men sen så fick jag ett brev + autograf av honom. Tyvärr inget idolkort... Har inte skrivit till någon sådär sen man typ läste Buster på mellanstadiet och skrev till alla möjliga, men Wikegårds autograf känns ju som ett måste!

  • noClue
    Äldre 25 Feb 11:17
    #14

    Säga vad man vill om Jihde. Men karln är nog fan ett smärre geni. Det är ju han som regisserar det hela och jag tycker att han gör det med bravu.

    Tänk dig att se Jakob Hård i studion istället... Huuuaa..

  • davidi­an
    Äldre 25 Feb 13:26
    #15

    poäng

  • Lillal­illens­pappa
    Äldre 25 Feb 22:42
    #16

    Måste säga att jag har ALLTID hatat Wikegård, dels för att han är djurgårdare men sen för att han bara är för mycket.

    Men efter detta OS tycker jag han är GRYMT bra komentator.
    Han är en riktigt kul kille, och alla i OS studion har gjort ett jäkla bra program.

  • Torran­ce
    Äldre 26 Feb 09:23
    #17

    Fast tyvärr har ju Wikegård blivit nästan folkkär nu och det är aldrig roligt när personer man gillar för deras attityd går och blir folkkära.. men jag unnar honom all framgång!

Svar på tråden OS! Sverige - Tjeckien. Resultat!?