• Noro

    Vad fyndar man i Ullared?

    Ska snart till Ullared och vill höra om alla fynd!
    Finns det och vad kostar det?
    *Underlakan
    *Pyssel -papper, stämplar, lera, färgpennor, målarblock för vuxna
    *Alspån till smådjur, hamster
    *Hundattiraljer
    *LEGO
    *TV-serier på DVD
    *Espressomaskin + kapslar
    *Monster high
    *Ekologiska hushållsartiklar/hygienartiklar

    Vad mer ska man fynda?

    Undrar också om Pandurooutleten finns kvar och är något att ha.

  • Svar på tråden Vad fyndar man i Ullared?
  • Noro

    Finns det något billigt vandrarhem eller annat boende i närheten av Gekås? Högst 1,5 mil bort.

  • prematur mor

    Gå med i ullareds snackis på fb så får du svar på det du söker. Samt mer tips.

  • Noro
    prematur mor skrev 2015-07-19 13:49:40 följande:

    Gå med i ullareds snackis på fb så får du svar på det du söker. Samt mer tips.


    Nä, jag har inte Fb.
    Frågar här för att jag vill ha svar här.
  • Gladhannapanna

    Finns en camping med stugor, vet ej pris för jag kör över dagen.

    Lego, papper mm finns. Brukar vara ca 30% billigare än tex BR. Jag har köpt Monster High grejor för ett par, tre år sedan.

    Vet inte vad som finns till smådjur men det finns massor av häst och hundprylar.

  • Gladhannapanna

    Lakan finns också.

    Största fynden för oss har varit barnkläder. Deras "on the peak" softshelljackor är super. Likaså underställ. Har köpt flera omgångar fleecefodrade regnställ som varit bra allihop även om något varit lite sämre. Senaste är ett Abeko som kostade 250:- på Ullared och 750:- i butik...

  • zZzZz

    Lite billigare än andra butker är det säkert, men om man bor längre bort och ska resa dit, så lär det i slutändan bli dyrare med resan+varorna än att köpa på hemmaplan :)

  • Trippelmamma76

    Men allt beror ju på hur mycket du handlar z, givetvis. Handlar du tex kläder till hela familjen för en hel säsong och lite annat så får du åka väldigt långt om det inte ska löna sig.

  • Noname00

    Det du handlar varje dag, schampo tvål m.m men det som oftast gäller är "det som är billigt för stunden"
    Jag köpte verktyg och motorolja och det var inget lågpris utan bra märken med hög kvalite, rätt bra pris dock.
    Lite kul dom som aldrig skulle sätta sin fot på ullared men gärna gör det i stockholms innerstad.
    Såg exakt samma skål som köptes för 29kr på ullared i hyllorna på Åhles för 99kr en liten pytteskål, det var precis samma märkning.
    Där kan ju dom som säger att man inte ska köpa billiga varor ta sig en funderare.

Svar på tråden Vad fyndar man i Ullared?