• ALLIEVERDO

    Tips på appar till 5åring som går att spela i flygsäkert läge och inte internet igång?

    Hej,

    ska ut och resa med små barn och har funderat på att köpa en surfplatta (inte bara för det :) så de kan hålla sig sysselsatta i bilen och på flyget. Är inte alltför haj på allt detta med appar och hur allt fungerar, men har märkt att endel appar inte fungerar om jag tex kopplar ifrån wifit (som jag inte vågar ha på då jag är rädd de kan trycka sig vidare på min mejl och annat)..

    Någon som har tips och råd?
    Gärna appar till 3åring och 5åring
    som de inte kan köpa sig vidare i
    som går att spela utan internet
    heeelst gratis :P

  • Svar på tråden Tips på appar till 5åring som går att spela i flygsäkert läge och inte internet igång?
  • ALLIEVERDO

    Tack för tipsen. Pappas sida har jag hittat förut, men är ju så mycket att kika på hehe. Så tänkte om nån hade nåt bra tips. Dessutom jag jag osäker på. Om det står något om vilka som fungerar utan internet

    Hmm

  • ALLIEVERDO

    Jag hittade länk på pappas appar där han hade skrivit om tips för flygresan osv. Så jag hoppas verkligen han menar att de appar går att använda när det inte har internet kontakt.
    MEN det jag undrar över är ikonerna som visas.. Det står ju tex barnsäker, 3-6år osv. så är det ikon på youtube och internet.. ? nån som vet

Svar på tråden Tips på appar till 5åring som går att spela i flygsäkert läge och inte internet igång?