• EmmaElisabeth2

    BIM 10-20 augusti

    Hej!

    Startar en ny tråd för oss som får fortsätta försöka och har BIM 10-20 augusti. Håller ett mindre spam så det är lättare att följa oss allihop :) Min mens tog slut igår, nu väntar ÄL runt 30/7.. Denna månaden provar jag med Apiforce! Bara vårt tredje försök men vi längtar så så jag kände varför inte testa lite olika grejer som eventuellt kanske hjälper :)

    Någon mer som närmar sig ÄL? Hur många försök har ni bakom er?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-08-05 10:03
    Nu stänger jag tråden för fler tjejer som hoppas på plus!! Inte för att vara elak, men lättare med en mindre grupp att kunna följa och vara mer "engagerad" i alla :)

    Fronten 10/8
    Angdev 11/8
    Mii01 11/8
    Maja-Lisa 11/8
    Monn 14/8
    Lunda 16/8
    HepaticaNobilis 16/8
    Capone 16/8
    EmmaElisabeth2 17/8
    Flerattälska 17-19/8
    Suada86 18/8
    CA5 18/8
    E87 20/8
    SamsonS 20/8

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-08-14 09:50
    Så, nu har jag gjort en liten uppdate. Har jag skrivit fel på någon så ber jag hemskt mycket om ursäkt! Försökte vara jätte noga och läste igenom tråden flera gånger :) Hoppas på fler plus nu bland ni som väntar BIM!

    Fronten 10/8 -
    Angdev 11/8 -
    Mii01 11/8 -
    Maja-Lisa 11/8 -
    Monn 14/8
    Lunda 16/8 -
    happylife 16/8
    HepaticaNobilis 16/8 -
    Capone 16/8
    EmmaElisabeth2 16/8 + BF 23/4
    Flerattälska 17-19/8
    Suada86 18/8
    CA5 18/8
    E87 20/8
    SamsonS 20/8

  • Svar på tråden BIM 10-20 augusti
  • Suada86

    Tycker också det är svårt att hänga med i alla svängar kring vem och vilka personer är :( lättare med mindre personer..

    Jag fick min mens igår :(..nya tag nu i augusti! Har ÄL 3-4/8 och bim 18/8...det är vårt tredje försök också! Lucky 3 :)
    Vi har inga barn sedan tidigare men vill sååå gärna ha :) Snart ska vi iväg på en lång resa och hoppas då kunna slappna av och bara vara!

    Vad är apiforce? Använder du annat också? Har du regelbunden cykel?

  • Angdev

    Hänger på här! Vårt 9:e försök till syskon, 1:a månaden med Apiforce. BIM runt den 11/8.

  • EmmaElisabeth2

    Jag hoppas också på Lucky 3 :) Apiforce är Bidrottningsgele, ska tydligen hjälpa, jag säger till min man att det ska ge mig superägg ;) Jag har en löjligt regelbunden 25 dagars cykel och vi har prickat ÄL båda gångerna innan.. Men har väl bara inte vart rätt.. Så nu håller vi tummarna! Jag tempar även :)

    Jag har BIM 12/8 sen. Vårt första barn också!

    Håller tummarna för Lucky 9 också :) Tog det ett tag med ert första också?

  • Suada86

    Okej vad spännande! Berätta hur det går för er :) håller tummarna för er båda!

    Min cykel är oxå regelbunden, exakt på timmen typ...har 27dgrs...

    Vi har oxå prickat ÄL o kollat med stickor men ändå blev det inget..det är ju bara 20-25% att det lyckas ju...

    Nya tag nu så heja heja :))

  • CA5

    Hej! Jag vill gärna vara med :) Vi ger oss på första försöket nu. Andra barnet. Har BIM 18 augusti och äl (enligt appen WomanLog) runt den 4 augusti. Jag känner mig inte så stressad inför plusset, det får ske när det sker (lätt att säga på första försöket kanske), men rätt nervös över att bli tvåbarnsmamma om jag ska vara helt ärlig

  • EmmaElisabeth2

    En uppdate, Apiforce var inget bra för mig! Biverkningar och min väldigt regelbundna cykel är rubbad.. Skulle ha ÄL den 30/7 men den har inte kommit än :/ Är annars som en klocka. Så besviken på att jag fick för mig att mixtra med min kropp..

  • HepaticaNobilis

    Jag hoppar gärna in här också, har BIM 16/8. Andra försöket till vårt första gemensamma barn (jag har en son sedan tidigare som blev till med p-piller och han blir åtta år i september).

    Märkligt nog känner jag mig mer avslappnad och "tar det som det kommer" när det inte tog sig på första försöket..! Men nog längtar vi alltid, min sambo kollar barnvagnar i smyg - hur mysigt är inte det?? <3

    Sådan skillnad att planera och försöka bli med barn med den som jag verkligen känner är den Rätte!

    Tror att jag redan haft äl, typ igår kanske.. Äggviteflytning då och antydan till ömma bröstvårtor, idag "lotionflytning"(?), skitont vårtorna och småont fogarna i ryggen..

  • capone

    Hänger på här ???? tycker många andra trådar blir så stora och med många inlägg, så denna passar mej perfekt ???? har äl nu och bim den 16/8. Andra försöket, första barnet ????

  • EmmaElisabeth2

    Vad roligt, då är vi 3 stycken med BIM just 16/8 :) Ja trådarna blir lätt superstora! Klart alla får va med, men lättare med lite färre :) När hade du ÄL capone?

Svar på tråden BIM 10-20 augusti