• Anonym (anuslingus)

    Gillar ni bli slickad i stjärten

    Gillar ni att bli oral stimulerad runt stjärten? Givetvis nytvättad och fräsh. En tunga runt om öppningen, kanske lite in i öppningen. Kommentera gärna. 

    Undanber mig "usch äta bajs" och liknande korkade inlägg

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Gillar ni bli slickad i stjärten
  • Anonym (J)

    De killar som tänder på det är helt klart smygbög. Vad har tjejer för njutning av anus? Det är ju bara killar som har prostatan.

    Och ja, det är svin äckligt att slicka kring bakteriehärden som aldrig blir riktigt helt fri från bakterier. Tror det är renare att slicka en toalett.

  • Anonym (oja)

    Jag är kvinna o jag tycker det är superskönt o bli slickad där.

  • Anonym (anuslingus)

    Lite nyfiken på ifall ni som säger nej har provat det och inte gillat det eller om det mer är att ni är emot hela grejen. Att någon slickar där bak känns motbjudande.

    Alla kvinnor jag har slickat analt har gillat det. En kvinna fick henne att vilja testa att bli penetrerad också

  • Anonym (anuslingus)
    Anonym (anuslingus) skrev 2015-07-23 13:23:14 följande:
    Lite nyfiken på ifall ni som säger nej har provat det och inte gillat det eller om det mer är att ni är emot hela grejen. Att någon slickar där bak känns motbjudande.

    Alla kvinnor jag har slickat analt har gillat det. En kvinna fick henne att vilja testa att bli penetrerad också
    Men vill bara tillägga att jag förstår att det här inte är något för alla och att man kan tycka det är äckligt.
  • Anonym (Bläääääää......)

    Jag har blivit slickad där och det gav mig absolut ingenting! Så nej tack.

  • Anonym (anuslingus)
    Anonym (Bläääääää......) skrev 2015-07-23 14:06:12 följande:
    Jag har blivit slickad där och det gav mig absolut ingenting! Så nej tack.
    Gillar du bli stimulerad i stjärten på annat sätt? Fingrar, leksaker, analsex?
  • Anonym (smaken !!)
    Anonym (anuslingus) skrev 2015-07-23 13:23:14 följande:

    Lite nyfiken på ifall ni som säger nej har provat det och inte gillat det eller om det mer är att ni är emot hela grejen. Att någon slickar där bak känns motbjudande.

    Alla kvinnor jag har slickat analt har gillat det. En kvinna fick henne att vilja testa att bli penetrerad också


    Har du fått nånsin smak eller lukt av bajs i din tunga ??
    Jag undrar bara :)
Svar på tråden Gillar ni bli slickad i stjärten