• Anonym (Eh..?­)
    Äldre 25 Jul 00:52
    3600 visningar
    8 svar
    8
    3600

    Vad önska sig i 18 års present?

    Något pinsamt problem...Jag fyller nämligen 18 år om en månad. Men, jag har inte den blekaste aning om vad jag ska önska mig! Dricker inte alkohol, så det kan ju bara strykas direkt. Sminkar mig gör jag inte heller (men är tjej!). Har ett väldigt dyrt och tidskrävande fritidsintresse, men har för närvarande (faktiskt! :D) all utrustning jag känner att jag behöver. Bil har jag också en egen, och körkort är inplanerat. Mobil fick jag ny för 3 veckor sedan då min förra gav upp. Dator har jag en väl fungerande, som jag fick förra hösten. Jag kommer inte att flytta hemifrån på flera år, så bestick/glas/liknande behöver jag inte. Pengar tycker släkten är för tråkigt. Så...Vad ska jag då önska mig? :P

  • Svar på tråden Vad önska sig i 18 års present?
  • Anonym (M)
    Äldre 25 Jul 00:56
    #1
    Anonym (Eh..?) skrev 2015-07-25 00:52:47 följande:

    Något pinsamt problem...Jag fyller nämligen 18 år om en månad. Men, jag har inte den blekaste aning om vad jag ska önska mig! Dricker inte alkohol, så det kan ju bara strykas direkt. Sminkar mig gör jag inte heller (men är tjej!). Har ett väldigt dyrt och tidskrävande fritidsintresse, men har för närvarande (faktiskt! :D) all utrustning jag känner att jag behöver. Bil har jag också en egen, och körkort är inplanerat. Mobil fick jag ny för 3 veckor sedan då min förra gav upp. Dator har jag en väl fungerande, som jag fick förra hösten. Jag kommer inte att flytta hemifrån på flera år, så bestick/glas/liknande behöver jag inte. Pengar tycker släkten är för tråkigt. Så...Vad ska jag då önska mig? :P


    Sexiga underkläder?
  • Socker­vaddsp­innen
    Äldre 25 Jul 01:00
    #2

    Teleskop

    Keyboard

    Klocka

    Halsband

    Örhängen

    Tatuering

    Hund

    Presentkort på bensin

    Eller småsaker så som biobiljetter, böcker, filmer, spel, teaterbiljetter, osv.

  • Äldre 25 Jul 01:27
    #3

    En upplevelse som gör att du kommer ihåg din stora dag lite extra!

  • Äldre 25 Jul 09:06
    #4
    Anonym (M) skrev 2015-07-25 00:56:55 följande:
    Sexiga underkläder?
    Av släkten?
  • sextio­talist
    Äldre 25 Jul 09:09
    #5

    Jag röstar också på en upplevelse. Det ger ett minne som inte någon kan ta bort från dig.

  • Anonym (Eh..?­) Trådstartaren
    Äldre 25 Jul 21:16
    #6

    Tack för alla tips! :) 
    Det där med upplevelse har jag faktiskt aldrig tänkt på innan, men det skulle ju absolut kunna vara något. 

  • Äldre 28 Jul 22:23
    #7
    +1

    Om du nyss fått en ny telefon så kanske du kan önska dig ett mobilskal med foto? Du kan ju ge en vink om vilket foto du skulle vilja använda  


     
  • Anonym (Gratt­is)
    Äldre 4 Sep 22:52
    #8

    varför inte testa sexiga underkläder, ett par snygga stay-ups eller ett snyggt set, speciellt om du har någon som kommer gilla det, dubbel glädje :)

    kanske något som detta, riktigt läckert

Svar på tråden Vad önska sig i 18 års present?